lanovia 08 skrev 2012-06-18 20:53:15 följande:
Nu är vi hemma, la till en natt hos svärisarna så kom inte hem förrän idag. Väl hemma hade vi date med en kompis till Ellen vars föräldrar vi verkligen trivs med. Så kanske ska jag säga några kompisar till oss o deras dotter.
Blev alltså en extremt körig dag. Men nu är vi på plats en natt imorgon åker vi nog till stugan för att hinna njuta av den lite innan semestern tar slut.
Vår vecka söderut har varit kanon. Fick några trevliga träffar med Fru Sy och igår träffade jag en väldigt trevlig Blommis med familj. Alltså Blompojken var ju precis en sådan där underbar grabb som han verkar som när du skriver här Blommis.
Och SÅ himla kul att få träffa fina familjen Lanovia irl efter alla år av prat! Jag har bilden på näthinnan av Lilla E sittandes i knät på Blompojken, på golvet i salen. Så gullligt!
lanovia 08 skrev 2012-06-18 20:56:35 följande:
Blommis tänkte på dig o sambon ikväll vid läggning av A...vi är nu fast i snutteträsket. Ni varnade oss ju för att fastna med en specifik snutte. A har ju blivit en snuttekille då han vägrar napp trots våra idoga försök. Under resan har vi haft med 2 snuttar, en i vagnen o en i sängen. Ikväll låg sängs snutten nerpackad o jag försökte lägga honom med en annan som varit hemma under resan. Han skrek som en besatt lääänge tills jag hämtade den vi haft med under resan, 2 snabba snusningar o han somnade som en stock! Suck!!
Meeen TYPISKT!
Otroligt att de verkligen kan knyta an till en specifik sak sådär.