Hejom fejom!
GRATTIS Syrinx! Vilken bröllopsyr och härlig berättelse! Vad häftigt att den är sann!
Och vilken otroligt fin klänning! Jag älskar att den har ärmar! Fasen vilken figur du har dessutom! Men jag fick läsa två gånger vid stycket om håret, för ajg läste först att du hade mormors tygtrosor i håret och DET fick jag inte riktigt ihop till något passande i min skalle...
Ninnis, tänka att pyret i magen också är sann! FASEN vad avundsjuk jag blir när jag tänker på era promenader!
Fast apropå promenader-vet ni och gissa vad JAg har gjort? *pappappamm-virvel*
Jag har sprungit!
Ja, i läste rätt!
Och det är egentligen så att jag springer inte. Någonsin. Fast nu har jag gjort det fem ggr (eller om det är sex tom). Bara för att min son har satt som mål fr fotbollssäsongen att förbättra kondisen. Jaha. Och hans pappa jobbar som en liten gnu hela sommaren. Alltså tänkte jag att "jag får väl prova, dör jag så dör jag" Och sedan dog jag nästan men överlevde med näppe och dreggligt slem och blodsmak. För som sagt: Jag. Springer. Aldrig. Och om man då ändå gör det, så får man slem och blodsmak.
Nu framstår ordet springa antagligen som en grov överdrift för den som till äventyrs skulle se mig när jag försöker ta mig runt elljusspåret, men det ÄR det snabbaste jag kan och om jag inte dör av det, så borde det väl härda mig-har jag hört?
Ja, det är ju märkligt vad man kan få för sig och ta sig till för sina barns skull. Men, jag tänker också att det är en del i att jag vill försöka utmana min kropp och den sabla värken och se vad jag klarar och inte. Nu har jag ju inte för avsikt att börja kuta i någon egentlig bemärkelse, men att kunna springa slingan någon gång ibland som en omväxling och ett komplement till mina promenader, är ju en seger och helt oväntad vändning i mitt mer makligt framförda liv.