I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej alla vänner även de jag inte känner!!!! Long time no see, men jag går in och läser ibland ..........
Jag bor ju i Ö-vik, sedan juni och trivs riktigt bra. Har träffat Stefan, fd hockeykille nu bankman. Jorå det vimmlar av hockeykillar här i landets minsta men ändå största hockeystad. Sprang föresten rakt in i Foppa härom dagen. Valde bor Lasse i Gbg ganska direkt efter flytten, då det kändes så komplicerat att få till ett flyt och jag har uppnått den åldern då lätt och smidigt väger tyngst.
Jag ska etablera en gammal affärsidé ang rådgivning och skrivhjälp till de som hamar mellan stolarna i socialförsäkringen. Man kommer att kunna prenumera på min hemsida men även kunna få personlig byråkratilösar-hjälp Har oxå ett bokmanus som legat och väntat, som ska ges ut ........ kanske t.o.m på egen bekostnad. Det är ju min baby så jag vill ha full kolll. Sedan ska jag ta på mig föreläsningar ang erfarenheter av sjukvård + alla de 260 inlästa högskole-poängen. Räknar med att det börjar rulla på i april- 2012.
Annars är läget lugnt, träffar min dotter nästan varje dag, o minstingen pluggar till dataingengör i Umeå, så det är nära. Mina barnbarn har hunnit bli 3 respektive 2 år , de bor strax utanför Sollefte med äldsta sonen m sambo, och livar upp hos farmor då de kommer. Jag bara älskar att vara med dem, leka, läsa, dansa, sjunga, rita m.m m.m. bara känslan att kunna lägga allt annat åt sidan då de kommer är så lyxigt. Ja, nog är jag förmögen på kärlek, det är då vist och sant.
Ja, det här var väl de man kallar egoboost Till alla önskas en trevlig helg!
Puss, puss och kram, kram. / Liz