• Im yours

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Här kommer en länk, sedan krävs att man bläddrar sig fram till "rätt" avsnitt. Vilket tar lite tidTungan ute

• Im yours

Hallo! Skriver några rader ..... är fruktansvärt förskyld, känns som bommul i hela huvudet. Men det är väl priset jag får betala för att jag var ute på tomten och krattade barbent iförd sommarklänning, en solig dag förra helgen. Idag har jag gett mig själv stränga förhållningsregler ....... vila, dricka honungste och bara ev öppna fönstren o ta in lite frisk luft. Ahhh ... har så svårt för att kurera mig på ett bra sätt ...... alltid händer det något som gör att jag racar iväg Igår var det dottern som ville ha råd ang ett större inköp.

Måste bara berätta .... har blivit medlem på en dejtingsajt för ca 2 veckor sedan. I alla fall, så började jag "prata" med b.la en man 55 år och överläkare på medicin. Oki .... han bjöd ut mig på värsta gourmetmiddan nu i helgen. Man snackar ju om att det är insidan som räknas ...... och jag må vara en usel människa Men hans utseende gav många ting att önska ...... Så hur trevlig etc etc han än är så gav jag honom korgen. Så är det med det.

Föresten gå gärna in o kolla i bildgalleriet, nya foton på gullungarna. Flamman, nu har jag hittat serien The house of Eilott på youtube. Har nu sett 12 avsnitt om modevärlden i London på 20-talet. Så det blir mitt tips för dagen ... har ni lust att bara softa framför lapen ..... se gärna den serien, Good stuff

Blomman: Lycka till på praktikplatsen, är det i växtmiljö månntro?

Kramar och ha det gott! / Liz

• Im yours

Men Heloise .......... vad grymt jobbigt du har det nu. Kramar till dig, Pantzer och lillan. Min förskylning, som jag gått och ojjat mig lite för känns med ens ytterst okomplicerad. Varför måste en del belivers sprida budskapet så till den grad att man vill skicka dem dit där det sägs vara mycket varmt ............. Min lillasyster är också helknäpp så jag vet hur det känns ....... fy fy fy farao.

Flamman; Mmmmm .... mina barnbarn är gulligast. Det har jag alltid sagt

Repliken, Ta det lugnt från barnet, var underbart träffsäker ........ skrattade gott och ler fortfarande.

Som sagt en förskylning har hållit mig inomhus i 2 dagar nu. Imorgon måste jag nog gå och handla lite iaf. Har dryckit te utan mjölk i några dagar, fruktskålen gapar tom etc etc. Är det fler än jag som älskar Revenge som går på torsdkv i kanal 3? Den är verkligen andlöst spännande ...... och framför allt existerar där ingen idétorka vad gäller fula trick och galna upptåg.

Kramar i massor både till behövande och de icke så behövande.

• Im yours

Hallå!
    Tack så mycket Flamman, det är jättekul att blogga igen. Hoppas födelsedaxkalaset för K blev bra, ler då jag tänker på alla kalas man ordnat. Nu är ju ungarna stora och dessutom utflugna

Det är en riktig livsresa du och Panzer ska göra Men det är kul att vara två, jag o dottern började på viktväktarna och så tränar vi på gymmet tillsammans. Det har varit/ är riktigt skojigt! Och så pushar man varandra.

Kram till alla!!! / Liz

• Im yours

www.finest.se/Lizbloggar

Hej!
    Usch ...... här händer det saker. Jag hoppas iaf att det går bra med allt!!!!
    Här kommer massor av kramar. Ha en trevlig helg!
    / Liz

• Im yours

Blomman, så där är det att ha full tupp!!! Kramar.

• Im yours

Tack ingenjörsbruden ....... 17000 inlägg och mer blir det. Det skulle vara så kul att träffa er allihop...... kanske får det bli så att vi "norrländskor" får samla ihop oss och dra neröver. Eller vad säger vi??

Flamman; Mmmm .... drömma ska man. Jag blir oxå glad över att du funnit kärleken igen.

Nu ska jag lägga mig och sova. Nattinatt!!

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård