I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Några tips på bra hudvård o makeup!
finest.se/Lizbloggar
Några tips på bra hudvård o makeup!
finest.se/Lizbloggar
Hej Blomman, är du där?
Viftar och tjoar som bara den. Blomman kom fram
Hur har du det min vän?
Hmmm, man måste tydligen gå till en annan sida o tillbax igen för att se inlägg. Har du FB, kanske kan prata där ist
Känner igen det ... brukar bli ska bara.....ska bara. Men vi kanske kan prata mer en annan dag
Själv saknar jag skolavslutningarna, har inte "adopterat" några kids här Men om några år är det ju dax för bästa barnbarnen, o då jäsiken ska det sjungas Du blomstertid .....
Puss och kram!!!
Tänk vad mycket som hänt sedan starten av tanttråden!!! Det är så roligt att läsa om framgånger såklart, men även läsning av motgångarna får åtminstone mig att stanna till och bara vara här och nu.
Grattis Ninnis!!!! Härligt att ni lyckats!
Här i Övik skiner solen, så jag ska klä på mig och ta en promenad på golvbaneområdet. Havet ligger alldeles i närheten, o jag bara älskar att stå på bryggan och höra vågornas kluckande. Ha en superlördag allihopa!
Kram, kram.
www.finest.se/Lizbloggar
Flamman, det är tydligt att dottern har god smak ) Själv är jag ju mode-nörd från födseln ..... tror jag. Det är synd att jag inte bor närmare ...... skulle nämligen behöva låna nått skolbarn ..... för att ha en rimlig anledning till att sjunga sommarpsalmerna i kyrklig miljö Krama om tjejerna från mig.
www.finest.se/lizbloggar