• Im yours

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Flamman; Applåder och visningar ....... blir alldeles rörd .......... vilken röst tjejen har. Hur bra som helst ))))))
    Vad kul det här med Kevin Borg.
    Hoppas festen var trevlig!!!!

Kram/ Liz

www.finest.se/lizbloggar

• Im yours

Jag har firat midsommar hos minstingen i Umeå.  Helt fantastiskt underbart har vi haft, tagit dan som den kommer, ätit gott  etc etc. Så Blomman vi hade tyvärr inga badkläder med oss, men folk hoppade i sjön däruppe igår så ....... det borde väl vara ungef samma i Jämtland. Min pappa bor i en by mellan Sundsvall och Östersund föresten. Och jag har en massa kusiner i Östersund. Givetvis har jag oxå varit på storsjöyran, och b.la sett Winnerbäck. Han är verkligen bäst live ......

www.finest.se/lizbloggar

• Im yours

Syrinx; Åhhhhh ...... jag blir alldeles lycklig för din skull Vilket fint bröllop ni haft, och vad jättefina ni är!!!
    Man snackar ju om äktenskapstycke ----- och där får ni 10p av 10 möjliga. Ha det nu gottast fortsättningsvis!!

Här i Övik har vi blå himmel med ludd på .... men solen strålar där under och så verkar det blåsa. Men jag ska till stan och fixa presenter till Smilla som blir 4 år på onsdag<3<3<3 Det är banne mig inte klokt vad tiden går fort, då man har roligt. Få se vad jag ska hitta på förutom de mjuka paketen m kläder i.

På bara 4 dagar har jag träffat 2 bästisar av rang ...... som jag inte hade sett på sisådär 10 år. Men fatta vad mycket vi hade att prata om. Tänk att det finns folk man varit tajt med, o så ses man och har egentligen inget att säga. Och så har man de där solstrålarna ..... där tiden som passerat liksom suddas ut. Och man är kvar nästan exakt där man skildes åt. High Five för dem!!!!!!!

Till alla sötisar som hänger här önskar jag en Trevlig Sommar! / Liz

www.finest.se/lizbloggar

• Im yours

Blomman: Jag tänker på dig varendaste gång, de pips till lite om Småland ...... m nu när det forsar över håller jag nästan andan ..... Hoppas, hoppas att ni klarar er. Usch .... hur är det m försäkringar o sånt när det gäller sk naturkatastrofer? Kramar. Ang Mördarsniglarna har jag ett inlägg om det i Bloggen

Flamman: Vad mycket du måste fixa o dona m för att exet ska träffa goaste tjejorna. Förstår att de blir besvikna om de inte skulle kunna åka. Men för 17, o i rimlighetens namn   ........ visst borde han få ordna detaljerna nästa gång!!!!!!

Här i Övik, håller sig vattnet i schack. Mulet är det på himlavalvet ...... Var med dottern o hennes pojkvän till Umeå igår. Mysigt var det Planerar en tripp till Sthlm ...... m nu har nog min mobil pajjat. Så kanske får jag lov att lägga stålarna på en ny telefon ist Det är nästan så man känner sig helt isolerad utan ju

Kramar till alla här!!!!! / Liz

www.finest.se/lizbloggar

• Im yours

Jipppppppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... jag kom in på journalistutbildningen!!!!!!!!!!!! Åhhhhh ..... är galet glad alltså. Dessutom kom minstingen in på data ingenjörsprogrammet. Good, vilken dag det blev!

Heloise o Pantzer; Grattis till er familj. Sigrid känns som ett bastant namn faktiskt

• Im yours

Hej på er!
    Jag har haft myshelg med barnbarn o äldsta sonen. Lek o bus på dagarna och småprat över en päronkonjac då kidsen somnat. Igår blev jag med Springsteen-biljjett 28/7 på Ullevi ..... har efter många om o men fixat boende för en hel veckas vistelse i Götlaborg. Igår ägnade jag hela dan åt att ringa hotell o vandrarhem ..... men det är knökfullt överallt då bossen kommer till stan. Men idag skrev jag in min mailadress i bloggen och tjoflöjt vad snabbt det gick att få tak över huvudet )))))))) Tänker sedan ge mig iväg mot Sthlm för nya äventyr.

Fick info ang journalistutbildn jag börjar på den 3.e sep, har beställt 13 kurslitteratur från Adlibris, till en summa av 4000 lax. Så mycket plugg blir det + kompendium etc som universitetet tillhandahåller. Jag flyttar ju till Sundsvall iom plugg, o det har redan varit 4 par o tittat på min lägenhet här i Övik. Hoppas att nån kan ta den från 1 sep, så jag slipper den hyran.

Blomman: Ha det så bra i Jämtland!!!!!!

Kram till alla!! / Liz

www.finest.se/lizbloggar

• Im yours

Hujeda, mig vad länge jag fick scrolla ner för att hitta min endaste favvotråd Jag har oxå semestrat klart, så nu är det flytt och journaliststudier som får första prio. Men kära rara vänner .... gud vad Springsteen är bra. Var 7,e gången jag såg honom live den 28.e på Ullevi ..... åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så bra. Och helt makalöst hur arrangörerna lyckas lotsa ut 66.000 pers utan att det blir ett enda stopp på väg ut från arenan. Annars så kom jag hem igårkv. Har hunnit vara en vända till Helsingfors oxå ..... i kroppen o knoppen känns det som om jag gjort jorden runt på 8 dagar. Har sålt mer än halva mitt bohag idag, säng, bäddsoffa, skrivbord, lampor o till o med mina gardiner fick respass o ett nytt hem.
     Kramar till alla!!! / Liz

www.finest,se/lizbloggar

• Im yours

Hej, hej alla i tråden!
    Här packas det inför flytt till studieorten hade 6 låder upp från Örebro, och nu blir det nog 24 de 12 milen till Sundsvall, ouuuuuuuuuuups ...... hur gick det till??? Kan man ju undra. Har fått en döfräsch lägh mitt istan, m inflytt den 16 sep ........ så jag och alla min kläder ska leva i provisorisk kappsäck en månad. Har lovat tjejen som ska in i min nuvarande lägh att få flytta in nu på lörd. Var visst separation, o hon har två små tjejer .... man vet ju hur det är då man väl bestämt sig för att sära på sig Jag ska bo hos dottern 28 år, de första dagarna, sedan upp till pluttis 23 år i Umeå, hahahahaaaa..... För övrigt är äldsta sonen tillika pappa till bästa barnbarnen 34 år fyllda. - Blomman fattar att du inte menade mina kids, men kunde ju inte låta bli. Iaf sen blir det till att bo hos en Mia som jag fiskade fram på blocket i 3 veckor ........... och sen får jag dansa in i egen lya

Ha det nu så bra allihopa. Kramar ............ från tant Liz.

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård