• Im yours

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Hej Blomman! Viftar med båda armarna

• Im yours

Viftar mer, och hoppar jämfota Vad gör du?

• Im yours

Måste rusa vidare nu!! Kram o ha en bra dag!

• Im yours

En glad påsk önskar jag till er alla!!!!!!!!

• Im yours

<3 <3 Vilka FINA bilder flamman!!!! Superduperfina ...... härligt. Vet du, man går upp i vikt av den medicinen, jag fick den utskriven efter ett trauma .... och har precis gått ner drygt 10 kg hos viktväktarna. Dessutom fick jag ingen hjälp m att sluta ta dem .... utan fick fixa det själv.

Själv är jag trött nu ...... började dagen kl.8.00 med att städa ordentligt, sedan tog jag en rask prommis runt Foppas golfbanna. Och så lunch o ett härligt skumbad ....... jag har en mycket behaglig tillvaro these days

Blev jätteglad då en datsnubbe på universitetet i Örebro, visade mig vägen till de filmmanus jag sktev ht-09 o vt-10. Trodde att de var bort för all framtid, men så kontaktade jag dem och vips så kom de fram. Så visst ligger det nått i, att det som läggs ut på nätet aldrig försvinner helt och hållet ..... på både gott och ont.

Nej, mina vänner nu ska jag lägga mig och läsa tills John Blund hämtar mig
    Nattinatt och massor av kramar från ett strålande vackert Övik.

• Im yours

Hej igen, usch jag hinner inte läsa allt som skrivs ......... nu när jag inte är i det absoluta giftastankarna Men jag gillar er tusan så mycket, det vet ni ...... hoppas jag.

Ja, nu är det ett bra tag sedan jag slutade med "lyckopillren" flamman. Så vad du än gör, ta det försiktigt ..... men jag hoppas att du får hjälp med det av VC el liknande. Så jädra sjukt, jag ringde flera, flera gånger för att få råd om hur upphörandet skulle ske. Men då ingen ringde tillbaka så la jag av själv .... dels så hade jag som sagt lagt på mig onödiga kilon. Och så var jag redo att flanera vidare utan hjälp av medicin. Jag vet dock att det ska finnas nått alternativ, som man inte tjockar till sig

Tack så mycket ang mina tappade fettvalkar, haha. Jag och min älskade dotter började på VV i februari, och det går fantastiskt bra. Vi tränar på gymmet oxå, minst 2 ggr/v .......... och så har vi plussat på våra gymkort med allt vad spa-avdelningen på vårt "badland" har att erbjuda Så jädra skönt att vara på spa.t.

Men jösses, vad är det för tokstollar som din sambo ska jobba med Blomman????? Jag blev alldeles stum ...... hur sjutton funkar det då den mannen ska ta hand om vanliga bråkstakar? 

Tänk om vi hade bott närmare varann, då hade jag minsann ställt till värsta partajet och bjudit in all mina härliga BT-vänner. Kram, kram, kram ......

Annars går allt sin gilla gång här ...... jag är för lat för att dejta ............. men det finns vissa intressanta män .... jag bara orkar inte ta det nu Men good jag har väl tiden för mig .......

Vi hörs snart igen!! Ha det så gott allihopa!! / Liz.

• Im yours

Kikar in nu så här i Lets Dance -pausen. Usch, här ä det mer vinter än vårväder. Snöar, stora flingor, fingervantar på och kalla händer. Jag längtar efter sol och värme.

Flamman; Läste att du ska se på Takida på lördag, min dotter åkte till Umeå idag för att gå på konsert ikväll De är ju jättebra. Skönt att dina fina flickor verkar ha det bra med sin pappa, hoppas att det fortsätter så. Förstår att musikern blev rörd då tjejerna visar att de tycker om honom. Det är ju inte självklart att det funkar mellan barn och nya kärleken.

På söndag ska jag åka och pussa på mina busiga hjärtgryn, barnbarnen alltså De har haft den ena smittan efter den andra, ibland har hela familjen legat däckad. Så det var ett tag sedan ..... Smilla<3 ska ju fylla 4 år i sommar, det är banne mig inte klokt vad tiden går fort. Dexter är 2 år och värsta charmören<3

En härlig helg önskar jag er alla!!!

• Im yours

Hej!
    Ingenjörsbruden; Ja, vilket puss- o mysparty det blir med barnbarnen <3 De är så underbart att jag förärats med 2 stycken sånna sötnosar. Snart är de stora nog att hälsa på, på egen hand åtminstone Smilla. Hon har nog mina fashionista-gener i sig Hon observerar allt sånt, från mina målade naglar, till hur många armband jag har på mig etc etc. Tänk då hon o jag sticker iväg på shoppingrace så småningom )

Tråkigt med begravningar, fick precis reda på att en av mina fastrar dött. Hon hade bröstcancer, o dessutom var lymfan påverkad. Pappa som ju är dement, var nu bekymmrad över hur han skulle ta sig till begravningen. Han hade tydligen kryssat för att det var idag hon dött, men nu trodde han att cermonin är idag. Så struligt det blir att förklara osv.

Nu ska jag fortsätta kopiera in mina bloggar i ett dokument. Tänk att 3 års blogg i Metro blev 270 A-4 sidor, m det är urkul att läsaa om upptåg, tankar etc. Som sagt nu ska bloggarna från Expressen gå samma väg, o sparas till andra tider

Kram och ha det toppen allihop!! / Liz

• Im yours

Härligt blomman!

Idag har vi haft strålande väder, promenerade till gymmet och tränade tillsammans med dottern. Är rätt skönt att vara där på morgonen under helgen ................. mindre folk och så.
    Jag tillhör de som mina kids kallar "töntarna" .... jag följer m i långkörren Glamour. Ett halvtimmes avsnitt mån-fred. Nu har jag iaf hittat serien på youtube, och efter 2 nätters tittande är jag nu bara 2 mån efter de i USA ))))) Det är medför dock att en viss pömsighet inträffar ....... alltså jag är plågsamt trött nu ))

Kramar till alla! / Liz

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård