*vinkar*
Känner att jag ligger efter med en massa gratulationer, tumhållningar, stillsamma påhejningar till de som härdar ut och allt möjligt annat.
Sammanfattar det genom att ställa fram en pralinask som innehåller lite av varje och säger varsego'
Fjällbruttan skrev 2011-03-29 22:51:44 följande:
Jösses!!! Jag valde att hålla käft... blev lite för upprörd!
Samma lika här. Dessutom började jag grina när jag läste Blommans ack så sanna ord. Jag grinar både av ilska över människors "småighet" (typ inskränkthet fast baserat på dumhet och inte tjurskallighet) och över insikter, kunskaper o smärtor som ingen skulle behöva ha. En skvätt gråt av ren trötthet och en otrevlig skvätt tårar av ren och skär rädsla när "genetisk duglighet" kommer upp i samtalet i den tråden.
Lyckades dessutom tydligen öppna nån liten fördämning där så nu får jag inte hejd på lipandet så jag äter choklad och grinar på tills jag blir trött och går och lägger mig...
Nåvars. Yngsta hostar lungorna ur sig och kan inte med bästa vilja i världen skickas till skolan i morgon. Tredje sjukdomsperioden på mindre än 5 veckor för den lilla madamen
Fast i söndags var vi relativt friska hon och jag (maken ligger för ankare med yrsel) så vi kom iväg till ponnyridskolan.
Och det stod tömkörning på schemat! Så vansinnigt roligt! Yngsta tyckte det var ill-kul och hon knäckte "koden" direkt (såååå stolt i mammahjärtat!!) och rackarns så sött med ett ridhus fullt i småknoddar som tömkör småhästar