Lanovia, *kniper tummarna i efterskott*-vad ÄR det? jag blir skitnyfiken!
Flamman, restskatt suger!
Jag håller på att tvätta undan all tvätt så det ska vara helt tomt i källaren, fullt i garderoberna och ingen ovikt tvätt liggandes däremellan, vare sig skitig eller ren.
Jag känner ett behov av att inte behöva komma hem nyopererad till värsta kaoset,så det behöver tas lite krafttag härhemma innan dess. Läkaren från Linköping ringde igår. Han verkade förvånad över alla mina frågor, för jag hade väl träffat en endikrinolog som redan berättat allt det här?
Nä-alla möjliga andra har jag träffat, men inte någon så´n. Förresten har jag btw inte träffat så många alls, utan i stort sett fått ett brev med besked om tumör och sedan ringde ju neurologen som är den som liksom har mig på sin "att göra lista" och då var det ju bara att "nu tar linköping vid"
Nåja-han tog sig tiden att berätta lite mer noggrant och förklara och prata om ingreppet, riskerna för komplikationer, vårdtid etc. så nu har jag åtministone fått klart för mig att det mesta jag läst mig till själv verkar stämma, och jag är numera också uppsatt på den där väntelistan. "Inom fyra veckor" trodde han.
Jag har sagt att jag är beredd att ta återbud också, så de kan ringa bara med jättekort varsel, så nu är det verkligen från den ena dagen till den andra.