I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Flamman, usch vad jobbigt att det är så darrigt med pappas hälsa! Det är ju redan imorgo det är begravning, så det är ju inte så mycket tid att krya på sig på.
Kjell, oj vad många saker som ligger framför-det är nog bra att du har kyrkan för dig själv. Jag gillar att vara i tom kyrka-då måste jag alltid sjunga, det låter så annorlunda när det är folktomt.
Hvidis, vart ska Batman och barnen åka då utan dig? och hur länge? FY vad trist-och alla de där bacillerna gör det ju inte roligare!
Min dag är so far jättekonstig, kunde inte sova-vaknade vid 02-tiden, ont i magen och kände mig lite febrig försökte läsa och somna om-omöjligt. Det började småningom både ljusna, spöregna och åska. Fick gå ut och hämta skruvdragaren jag såg var kvarglömd ute, dra ur alla telefoner, dator och tv, läsa lite till. Blev hungrig. Fick gå upp och göra mackor. Läste lite till. Somnade en stund. Vaknade av sambons morgonbestyr. Somande igen. väcktes av en hantverkare i telefon vid 8:30, la mig igen och sov faktiskt ett par timmar i sträck. Nu är det ju redan eftermiddag och jag har å ena sidan käkat frukost redan vid femtidn, men något morgonkaffe har jag ju inte fått och nu är det ju efter lunch redan. Ska jag då göra kaffe eller lunch?
Dessutom har jag fortfarande ont i magen. Jag tror jag gör lite thé...