I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej!
Jag har försökt skummat ikapp men inte riktigt haft tid att läsa en vecka bakåt
Vi har haft en underbar semester med god mat, god dryck och bara varandra. Vi har pratat, skrattat, älskat, busat med Elise, badat, solat och bara varit en liten väldigt lycklig familj! Vi behövde det, mer änb jag trodde. Elise har blommat upp och har förbättrat sin muskultatur enormt på bara en vecka. Hon har även börjat äta mat, äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså jag har ju fått i henne ett par skedar här och där men hon har itne velat äta men nu äter hon, gapar fint, tuggar och sväljer. Får i henne hela portioner med, alltså vår unge hon är så knepig, händer ingenting, ingenting, ingenting och så plötsligt så kan hon.
Flyg gick bra och Elise klarade värmen riktigt bra, speciellt varvat med bad i poolen och lunch på rummet med AC
Kom hem och kastades direkt ut i vårt filofax styrda liv, bvc träff på biblioteket och husvisning no 2 på tisdagen. BVC träffen var så där, jag blir så ledsen när jag ser de andra ungarna i gruppen som kan gå med stöd och som pratar och skriker och tar varandras leksaker och Elise som precis kan sitta med stöd, ibland själv kortare stunder. Hon tittar med stora ögon på de andra ungarna och säger ingenting. Jag ska börja gå på babyrytmik och öppna förskolan men det är jobbigt för jag blir så himla ledsen när jag ser hur utvecklade alla andra ungar är, hur mkt de kan göra och hur jävla lätt det är för dem att göra saker.
Jag längtar så efter att få gå på våra funkis-träffar med mammor som kanske också börjar gråta när de ser barn som ställer sig mot en stol.
Det blidde inget plus men vi provar igen