I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Mugglan, lanovia och ingis: ja alltså för oss är ju det en stor möjlighet att det faktiskt blir jobbigare med 3 år mellan, eftersom skvättens matbesatthet kan ha kickat in, och hur kul är det att ta mat konflikter 5 ggr i timme samtidigt som man har en pyttebebbe som kanske har ont i magen och gråter? Det är egentligen inget drömscenario med 1.5år mellan barnen för mig heller, innan jag fick E. Nu är det ett annat läge.
Min syrra var här i går med sina ungar som det är precis 1 och 6 mellan och hon har alltid tyckt att det var det bästa de gjort, haft barnen tätt alltså. Hon såg/ser bara fördelar med det.
Ja vad är det egentligen med folk och vara så negativa? Jag har faktiskt sagt till min mamma( somt ycker att alla som har fler än 1 barn är dumma i huvudet) att vi antagligen kommer att ha täta barn, för E's och vär skull, och det skulle vara trevligt om hon kunde vara lite positiv och hålla inne med alla neggo-kommentarer, för vår nästa graviditet/förlossning kommer ju inte direkt att vara de roligaste 10 månaderna i vårt liv, först rädsla för moderkaksprov, och missfall och resultat av mkp och så ul och sen inte bli sjuk, inte få förtidigt, inge fel på bebben, inte bli sjuk, inte få en sjuk bebbe, lyckat snitt och infektionsfri.
Nu ska vi gå till apoteket och beställa hem mer sprutor till E samt köpa ett par gravtest.
Härligt att ni har haft roliga helger tjejer!