Tack vad ni är gulliga!
Flamman, den första frågan jag får är alltid "När är det dags?" Då jag svarar mars blir den obligatoriska följdfrågan alltid "Och du är säker på att det är bara är en?" Jag älskar ju att vara gravid och njuter av min mage, men när man hört dessa frågor i tre månader redan är det ju inte utan att man börjar undra själv om det är något fel? Längtar efter att få känna mer tydliga buffar, det är ju det bästa av allt. *Försöker infoga en smiley med hjärta men det går inte.*
Härligt med bebisgos Syrinx! Och bondkakor...mums!! Har du bakat själv? Åh vad gott!! *dreglar*
Klart du ska berätta för flickorna i helgen om exet inte gjort det innan dess Flamman!! Du har skyddat honom länge nog och han har ju haft flera månader på sig att berätta. Han är ju verkligen inte klok någonstans! Är imponerad av att du är så stark och inte svartmålar honom inför barnen. Det borde han vara jäkligt tacksam mot dig för!
Roligt med tjejträff i helgen! Riktiga vänner dömer inte efter hur det ser ut hemma.
Hade ingen weekend i Stockholm tyvärr. Vi bor i en förort där ena pendeltågslinjen slutar så vi var bara inne över dagen, men det var ändå underbart och välbehövligt med lite shopping och lunch på restaurang med syrran och sedan tittade vi på Dirty Dancing som var min födelsedagspresent. Jättebra!
Hoppas tempurkuddens återkomst hjälper lite mot huvudvärken Blommis!