I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Nu har jag gjort mig förtjänt av en guldstjärna eller en chokladbit. I brist på sådant hemma får jag ta mig ett äpple istället.
Nu har jag gjort mig förtjänt av en guldstjärna eller en chokladbit. I brist på sådant hemma får jag ta mig ett äpple istället.
Bra kämpat, Lanovia! *en massa kramar med tålamod och styrka*
Går det bättre med hundens ätande? Hur skulle det gå om hon fick äta tillsammans med en annan hund? Ibland verkar det ju kunna trigga igång lite ha-begär.
*skriver under*
Hurra för samboskap på riktigt!
Ååh, föräldrautbildning!
Nu grälar parvlarna om ett par skor. Makens skor, för övrigt.
Bäst jag tittar in lite snabbt nu då. Jag har ramlat i den där fällan igen, ni vet den där då det blir så stort att kommentera för man vill kommentera precis allt och så tänker man "sen" och då blir det ännu mer att kommentera och så känner man att man inte hinner och så rullar det på och så har det plötsligt gått flera veckor och sen så ska jag bara prata för mig själv om det här sista och det är att jag är så omständlig när jag ska skriva ihop något och så läser jag igenom inlägget in absurdum innan jag klickar på att posta så det blir helt enkelt övermäktigt att ta sig för så det är bäst att jag skickar det här inlägget utan att läsa igenom det överhuvudtaget men med en känsla att jag är lite nöjd över att ha struntat helt i meningsuppdelningar och skiljetecken. Som ett konstigt infall.
I alla fall: Blommis, ni som håller till i den här tråden är viktiga för mig. Det är dags för mig att skärpa te sig (igen) och faktiskt rapportera då och då och kommentera det som hinns med för stunden. Jag tänker på er. *och så en sån där fin hjärt-smilie som jag inte kan göra med den här datorn*
Vecka 37, Ankan?! Det är ju jättesnart! *håller tummar och tår*
Idag har jag satt personligt rekord i antal lämningar på förskola under en vecka: hela två gånger (maken har kunnat lämna dem desto fler under sina förskoleveckor)! De andra veckorna har det varit en lämning eller ingen p g a vab. Det positiva är att parvlarna inte varit väldigt sjuka, så de har inte haft det så jobbigt.
Flamman: usch och fy och hemskheter så otrevligt det där lät!
Syrinx: men receptet då? Jag har inget bra kladdkakerecept, jag...*viftar med ögonfransarna och ser bedjande och bedårande (nåja ) ut*
Tinker: hej på dig! Kul att läsa hur du har det.