BT-träff i Ume!?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Finta igen!!!
Det blev nåt knas så jag hann inte skriva klart...
Vi bor här i Umeå .
Jojjan!
Va kul att vi båda går hos Lena, då har hon koll på oss båda då!! Vi bor i Stockholm just nu men kommer att flytta upp till Umeå då barn börjar finnas med i bilden. Arbetsmarknaden är rätt mycke bättre här! Känns dock kanon att gifta sig hemma, särskilt när det är där vi kommer att bo sen.
Klipper mig fortfarande hos Lena faktiskt! Åker hem ca 4-5 gånger per år och då bokar jag alltid tid hos henne! Har bara klippt mig en gång hos någon annan
Vart i Umeå bor ni?
Jojjan
Är du inne nått på familjeliv? JAg har ett "Kryp in" där - kallas även där för Finta!
Finta!
Jag brukar inte vara på familjeliv, men dock ibland på föräldranätet.
Vi bor på tomtebo och trivs otroligt bra.
Trodde aldrig att jag skulle flytta hit, men efter vi fick barn så är detta bara bäst.
(Ska gå in och kolla familjeliv-sidan...)
Jojjan!
Tomtebo har ju fått en bättre "status" nu på senare tid, beror mycket på att man bygger radhus och villakvarter skulle jag tro samt att många vanliga familjer (dvs ej bara studenter) väljer att bo där. Jag skulle själv utan problem kunna bo där. Vi har funderat på att bo där i början innan vi bygger vårt hus där uppe!
Föresten, vart fixar du din klänning?
Finta
Kristina syr även min klänning förståss...
Var har ni tänkt bygga hus när ni flyttar hem?
Vilken brukshundsklubb brukar du träna i?
Min lillebror bor i Stockholm och tränar sin hund. De brukar vara ute på värmdö.
Var i Stockholm bor ni?
Jojjan
Vi skulle vilja bygga hus ute i Sillviken, Täfteå/Rovåger. Min kille är uppvuxen i Västervik och vill bo NÄRA havet så det lär bli vid vattnet i alla fall! Har ni funderat på hus i Umeå?
Men hallå, vi bor ju på Värmdö!!! Så det är där jag tränar för det mesta!!! Va kul, undra om jag vet vem din bror är!?
Hej jojjan,
en fundering...
vart gick du i högstadiet?
vilken linje och skola i gymnasiet?
Finta
Vi har stuga ute i rovågern!!!
Jag frågade brorsan om han kände igen hundnamnet Finta men inte...
Deras hund heter Nellie.
Miss Bride
Jag gick på ålidhem, känner vi varann????
Jojjan!
Jag är rätt nyinflyttad här så jag har inte varit med så länge på klubben, tränar mycke själv då jag jobbar så konstiga tider. Vart på Värmdö bor din bror? Är det i Kopparmora så har jag mina föraningar om vem det kan vara!
Lycko du som har stuga i Rovågern!!!
Håller på med inbjudningar nu och blir snart tokig! Blir det inte fel på utskriften så krånglar datorn och nu är det slut på färg i skrivaren!!!!! Ahhhhh...............