BT-träff i Ume!?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Åhh vad tråkigt att ingen annan svarat! Om du vill så tar jag gärna en fika och så veckan efter när jag är uppe i Övik. Jag skulle tycka det var jätte kul att åka till Ume!!!
Sagoprinsessan:
När är du här uppåt?
Om jag inte har åkt ner till mina föräldrar eller så, så träffas jag gärna
Alla:
BT-träff eller inte. Vilket som så är jag bofast i Umeå och är inte sen att haka på nåt eller träffa någon. Det är bara att höra av sig! Det vore skoj...
Vi åker upp till Övik tordan innan Allahelgona helgen. Vad kan det vara för datum.... sista oktober kanske??? Jag har bara åkt igenom Umeå, så jag åker mer än gärna upp för en fika och kolla in staden.
Min pojkvän kan antingen vara kvar i Övik eller hänga med och umgås med dem han känner som pluggar där!!!
Sagoprinsessan:
Det är då jag har haft funderingar på att åka ner, eftersom mina föräldrar är lediga och har tid att umgås. Men vi funderar också på att istället åka ner när min blivande är ledig så han får vara med och kolla in lite grejjer inför bröllopet. Vi har inte bestämt hur vi ska göra än så jag kan inte bestämma nåt bombsäkert. Men det vore jätteskoj Tillåt mig återkomma!
Gör det!!!!
En till svikare...FÖRLÅT att jag inte svarat tidigare.
Kan inte heller imorgon då sambon jobbar och jag måste va hemma med barnet.
Men ett ställe att rekommendera att träffas nån gång på är STARZ COFFE`det ligger i gallerian ovanpå Lindex typ.
Jättegoa smörgåsar,soppor och sallader. Och på helgen har de sushi också. Mums!
Hoppas att Ni tjejer får en trevlig helg utan BT-träff.
Jag kan tänka mig att många blir lite blyga och nervösa inför träffen därav att det är knäpptyst härinne just nu...
Jojjan:
Ok. Tack för tipset iaf! Tror aldrig jag varit där. Trevlig helg på're!
Ursäkta att jag inte skrivit här! Men det blev i alla fall 30-årsfest ikväll, tänte bara inte på att meddela detta vidare. Hej så länge!
Hej,
Lyckades ni med träffen, eller föll det eftersom ingen riktigt hakade på Zetiina?
Min sambo friade den på morgonen den 1 oktober så nu är vi riktigt på gång med planerna... kanske jag törs vara med en annan gång.
Tjing!
Min helg blev lite fiasko om jag får vara fräck och säg så
Nej, det blev ingen BT-träff igår
Och idag är jag krasslig och kunde inte hänga med på middagen med mina fd arbetskamrater
Men jag har som tur är en dunderkul vecka att se fram emot!
Jag hoppas verkligen att det blir BT-träff framöver. Det vore skoj, har ni inte insett det!?!?
Anna-Linnea:
Grattis och lycka till med planerandet!