• Zetiina

BT-träff i Ume!?

Hej alla Umeå-brudar!

Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!

Så vad säger ni?
    När? Var? Hur? Vilka?

• Svar på tråden BT-träff i Ume!?
  • Zetiina

Sagoprinsessan:
    Tack för senast! Jag hade jättetrevligt!

....och nu troooor jag jag vet hur jag vill ha klänningen!

Hoppas resan ner går/gick bra!

• Sagoprinsessan

Hej Zetiina!

Tack själv!!! Jag hade super kul

Hur ska klänningen se ut då?????

• Zetiina

Sagoprinsessan:
    Det vågar jag inte skriva här! Min kära kille får inte veta hur den ska se ut, och han är in hit och läser ibland Jag mailar senare idag istället!

• Finta

Jojjan

Tänkte bara kolla hur det går för er?! Nu är det inte så lång tid kvar! Själv ska jag sitta med bordsplaceringen hela helgen och göra kyrkohäftet.... Vårt osa har ju gått ut nu så nu kan man verkligen sätta igång...

• Jojjan

Finta

Allt går bra...trorjag...
    Alla har osa:t och vi blir 84 personer till festen. Har gjort bordsplaceringen klar och ska börja med att skriva nåt litet om alla gäster. Kyrkoprogrammet ligger lite på is fortfarande. Vi har ingen utgångsmelodi klar och inga psalmer.
    Det börjar som sagt att dra ihop sig :).
    Kommer ni hem till jul så ni har ett par dar här uppe? Hur har ni tänkt er i kyrkan? Har du pratat med vaktmästaren nåt?
    Hur många blir ni till festen?
    Träffade Lena på stan igår och hon hade fått hem lite brudgrejor till håruppsättningarna. Antar att det gäller för dig med...

• Finta

Jojjan!

Vi kommer upp till Umeå på Juldagen eller Annandagen...och då hoppas vi på att det mesta är klart så vi kan slappa lite och ta det lugnt. Byter jobb nu till nyår så jag är ledig from 17 dec tom 12 januari (måste ta ut alla mina semesterdagar) vilket känns kanon! I kyrkan kommer vi att ha en massa ljus tänkte vi, marschaler (hur stavas det?! )utanför i en gång.... HAr inte pratat med vaktmästaren än men kommer att göra det snart! Vi blev 58 plus oss på festen... Tyvärr föll många söderbor bort pga barnafödande och för långt avstånd (Skåne och småland)- vilket känns trist men men de "närmaste" kommer ju i alla fall! Det var några som hade riktigt löjliga ursäkter till att inte komma, men men vi är ju alla olika! ;.)
    Vilket datum skulle ni gifta er nu igen, nyårsafton?! Va skönt att alla svarat er och att ni redan är klar med bordsplaceringen!

Kram

• Jojjan

Finta

Jo vi gifter ju oss på nyårsafton klockan 16,00. Vi ska också ha massor av marschaller utanför kyrkan och många ljus tända inne. Än har vi inte träffat prästen så vi vet ju inte hur vigselprogrammet kommer att se ut. Vi vet fortfarande inte vilken utgångsmelodi vi ska ha???????
    Förresten ska ni ut på nåt skoj där på juldan eller annandan? Rex ska ha +27 på juldan och det är redan fullbokat i matsalen. Vi ska inte dit för vi har så mycket ändå att stå i känns det som.
    Förresten har du nån ICQ-adress?

• Finta

Hej!

Vi vill ha en annorlunda utgångsmelodi och håller fortfarande på att klura ut vilken bara! Är himmla sugen på att go ut faktiskt men troligen blir det på Annandagen... Det där med Rex lät ju skoj...hmmm... kanske man ska satsa på! Jag har både ICQ och MSN ... sitter mest på MSN men brukar ha på ICQ...Har det dock inte här på jobbet utan bara på hemdatorn... Kan inte ICQ numret i huvudet men återkommer direkt jag kommer hem!

• Finta

Jojjan

Mitt ICQ-nummer är:

201009272

• Pys

Hej Umetjejer! Här är en till som planerar lite på sikt. Har precis börjat sätta mig in i det här med catering och resturanger och börjar inse att det inte är lätt. Det låter ju jättemysigt och fint att vara på sävargården eller i Brännland, men jag funderar hur det blir med drickat...Ska ni ha öppen bar?

• Pys

Det blir ju liksom helt annat pris då än om man kan köper själv på systemet och ställer fram så folk får ta vad de vill.

• Finta

Pys

Vi ska vara på Brännland och ha en öppen bar. Självklart blir det nog dyrare än om man fixar själv men vi tycker det är rätt skönt att de tillhandahåller allt. De har ju ett typiskt barsortiment till skillnad från om man själv vill fylla de flestas önskningar! Sen kan man ju styra det där genom att bjuda på en ordentlig middag så man är mätt efter maten.

Svar på tråden BT-träff i Ume!?