• Zetiina

BT-träff i Ume!?

Hej alla Umeå-brudar!

Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!

Så vad säger ni?
    När? Var? Hur? Vilka?

• Svar på tråden BT-träff i Ume!?
  • Jojjan

Finta!

har du kollat upp hur mycket håruppsättning+sminkning skulle kosta när du gifter dig?
    Jag har glömt att fråga och skulle behöva veta ungefär eftersom det blir MÅNGA utgifter nu till jul med bröllopet och allt...;-

• Finta

Jojjan

Jag inte heller frågat det .... dumt kanske! Men jag har räknat med att det ska kosta runt 2000 kr... men vet inte om det är lågt/högt räknat!!!
    De har ju en hemsida men jag kommer inte in på den längre...

• 21 Februari

Hej.
    På Hårizont skulle det kosta mellan 1500 och 2000 beroende på tidsåtgång och uppsättning. Ett riktmärke iaf.

• Jojjan

TACK för svaren!
    Måste nog ringa och kolla iallafall...
    Men klipp och färg brukar ju kosta typ 1150:- så jag tycker att max 1500:- vore rimligt för uppsättning...eller är jag ute o cyklar?

• juni

Hej, min frisör trodde att det skulle kosta ung. 1500-1800 kr för mig (har långt hår). Detta är på Wow i centrala Umeå. Är det förresten någon som känner någon som gjort uppsättning där och kan ge mig lite åsikter angående hur nöjda de blev?

• Finta

Jojjan

När jag klipper mig å färgar så brukar det ta ca 2 tim... Nu har vi lagt in så vi har 4 timmar på oss.... Kanske inte använder all tid men dyrare blir det i alla fall. Nåja, detta var väl ingen större hjälp kanske!

• l i s a

Slänger in en fråga i denna umeåtråd för att se om någon umeåbo har ett svar :)

Nån som hållit vigsel och/eller festen i Sävargården?? Vad kostade det? Skulle gissa på att det går på en slant... hmm...

• Finta

Hej

Vi valde mellan Sävargården och Brännland. Sävargården var dyrare än Brännland och min personliga uppfattning är att de på Brännland är MYCKE trevligare och mer tillmötesgående än de på Sävargården. Men men som sagt det är min personliga uppfattning... Men det borde finnas fler som har talat med dem...
    Om jag inte minns fel skulle priset per kuvert hamna på 550-600kr - men det beror ju helt på vad man väljer på menyn. Vi tog rätt "vanliga" rätter...
    Oj, vad jag svamlar... sorry!!!

• l i s a

Finta!!!
    Tack för svar! :)

• Zetiina

Lalle: Det är alltid välkommet!

Svar på tråden BT-träff i Ume!?