BT-träff i Ume!?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Sagoprinsessan:
Du är så välkommen att haka på oss!
Kul! Är det den 18:e som gäller?? Är det bara för blivande brudar, eller är killarna välkomna också?
Ja, vi satsar på den 18:e!
Tja, vad säger ni andra? Får killarna vara med, eller ska vi ha en tjejträff - vad tycker ni?
Å ena sidan tycker jag att det vore roligt med en tjejträff. Å andra sidan vet jag inte vart jag ska bo om inte han är med - eftersom vi i sådana fall skulle sova hos en av hans kompisar + att det faktiskt vore kul att ha honom med... Hmmmm jag vet inte!
Visst är det väl roligare med bara tjejsurr!! Tror inte min blivande är så pigg på att lyssna på allt bröllopsprat!
Jag vet inte om min blivande *får* följa med - då kan jag ju inte vädra nåt om mitt utseende på Dagen!! (eftersom jag vill hålla det hemligt för honom)
Skulle däremot inte ha nåt direkt emot om nån annans kille var med, men frågan är om han skulle tycka det var så kul med allt tjej- å bröllopssnack?
Sagoprinsessan:
Jag har alltid en sovplats ledig om det skulle strula sig!
Låter ju som en rolig ide´...om man får komma!!??
Angela:
Klart du får komma!! Bara roligt att vi blir fler!
Bor du också i Umeå?
Va kul att vi bara blir fler å fler!!!
Några problem bara.... har tenta veckan efter som jag måste plugga på och så är jag pank!!!