Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag läste ett skitbra inlägg om underkjolar på någons blogg men har glömt vems det var Någon som känner igen sig?
Jag läste ett skitbra inlägg om underkjolar på någons blogg men har glömt vems det var Någon som känner igen sig?
Jag skulle precis in på deras hemsida och kolla vad de har för underkjolar, men det funkar inte. Så jag skickade iväg ett mejl.
Ok alla som väntar på svar från Mylove-bridal.....Nu har jag suttit i en chat med en person från Bluehost, exakt så som Biters gjorde tidigare. För att inte göra ett enormt inlägg så kortar jag ner allt och skriver med egna ord.
Jag frågade varför sidan är nere och han svarade att den inte är stängd från Bluehost's sida, utan det är MyLove som har stängt ner. Jag frågade då om han kan svara om de stängt ner sidan förgott eller om de bara updaterar den (som MyLove skrev till mig via mejl).Han svarade då att han inte kan svara på den frågan, men att sidan nog snart är tillbaka.
Så....ingen panik tjejer! Håll bara tummarna att de är tillbaka inom kort.
Kom igen! MyLove-Bridal sätter nog bara upp vår- och sommarkollektionerna på sidan