Kinaklänningar och gaffel däremellan!
www.jlmcouture.com/Lazaro/Bridal/Additional/S...
Igår mailade jag äntligen mylove-bridal och skickade iväg 5 bilder på klänningen, 1 på boleron och 1 bild jag gjorde själv med anvisningar $ 249,99 sa dom att det skulle kosta.....är det ett rimligt pris? Nu väntar jag på svar från dem om hur jag ska betala....hihih *spänd*
BTW När man ska mäta "Hips" menar dom verkligen höften då, eller menar dom rumpan?
Vad jobbigt det ska vara att beställa då! Jag har mailat fram och tillbaka till Mylove-bridal. Jag beställde ju en bolero också och de bad bara om mått för klänningen. Så jag har skrivit till dem 2 gånger nu och frågat vilka mått de vill ha för boleron. Jag antar att de inte kan sy en på måfå :)
Nu fick jag också reda på att det tillkommer frakt $ 60, så totalt kommer jag betala $ 309.99.
ååhhh! När jag bad om att betala och frågade hur man gör så skickar hon en pdf-fil där det står att man kan betala genom PayPal (och så finns det mylove-bridals email, som man antagligen ska skicka betalningen till?) och så skrev hon inget mer.
Genom Western Union och vanlig bank.
Jag skrev tillbaka till dem och skrev att jag vill betala genom PayPal och frågade om jag kommer få en länk.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska jag gå in på PayPal och betala genom deras betalningsverktyg?