• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Godmorgon

Kommer ni ihåg mig som har sån himla tur med allting ?? ...NOT

Igår hämtade jag hem min klänning, glad i hågen. Hem och sätta på min "docka" den för att kolla och guess what Skrikandes Hon har totalt missat att sy fast spetsen i bak, och i fram har hon sytt fast spetsen åt FEL HÅLL. herreguud och hon kallar sig sömmerska. 2 tusen betalade jag henne för det här och nu får hon fan fixa det pronto, så är det bara !! Jag blev så trött igår att jag bara SKREK rakt ut....med altandörren öppen Förvånad.Nu tror väl både gubben och grannar att jag blitt galen Obestämd.Men man orkar bara med så mycket ..

Idag blir det en dagstur till Åland, som jag egentligen känner att jag inte har tid med

• Humlan
    sanna0521 skrev 2011-07-29 18:08:31 följande:
    Nu har vår stora dag varit och klänningen va perfekt, köpte från milanoo.com och är super nöjd, va en lite fläck (ingen som märkte den) och fick hälften av pengarna tillbaka för den. :)

Jösses så fin du är på bilden =) .Min klänning kommer från samma ställe som din, och jag hade en stooor blodfläck på min, men mig dissa dom totalt. Inga pengar tillbaka Rynkar på näsan.Skitdålig stil
  • Humlan

Hej hej Tjejer

Ingen som vet nått ställe man kan köpa färdigmixade låtar på ? Vi hinner ju inte mixa ihop en låt själva till våran bröllopsdans Rynkar på näsan.Hiner knappt träna .. suck

Idag stack gubben iväg på ett bröllop i värmland , men jag stannade hemma.Och det va tur det för jag sov till 11 idag Förvånad JAG sova så länge, men jag har nått skit i kiroppen tyvärr, halsen svider

• Humlan
    Amejuli skrev 2011-08-02 00:28:46 följande:
    OMG! I´m married! Det var kaos dagarna innan och minns dagen lite som i en dimma, men ändå så underbar!!! Önskar er denna känsla snart! Hoppas  allt rullar på för er tjejer!
    GRATTIS =).Det är kaos här med nu och på lördag är det dags.Kan tänka mig att dagen går såå fort så man inte hinner med.

Min klänning är nu klar och jag känner mig rätt nöjd.Det blev såå fint med spetsen och alla små strasstenar i spetskanten nertill. En prinsessklänning

Idag ska jag till tandis och ta bort en gammal fyllning och sätta dit ny i fram, så man får lite jämnare tänker i både färg å fyllning. Gud hur man håller på altså *S*

Sen är det träning i kyrkan idag =)
  • Humlan

IMORGON ÄR DET DAGS =) .. Shit va jag är nervööööös Tungan ute
    Gjorde lite blomdekorationer igår och ska blåsa upp 600 ballonger idag + att tärn och brudbuketten ska göras

Bilder kommer sen

Lycka till alla som gifter sig imorgon. ni är i mina tankar =)
    Nu kör vi tjejer Flört

• Humlan

Hej hej

Åhh alla har så vackra bilder att visa, men jag har inte så många.Vi har inte fått några alls från fotografen ännu och min egen kamera hade jag inte ens med mig.Allt sååååå stressigt tyvärr. Mitt i fotograferingen så kom det världens störtskur dessutom så mannen vart helt genomblöt och fotografens ena kamera blev förstörd.
    Mitt släp va blött.Sminknin gen blev inte alls som jag hade tänkt men det va mycket som inte blev som vi tänkt.

Med tanke på allt tråkigt vi haft och hur allt blev så har vi sagt att på 1 års dagen ska vi åka utomlands och förnya våra löften och då är det bara vi 2. Då har man nått att se fram emot.

Men vi fick så mycket beröm för både smyckningen av lokalen och maten så det va roligt =)

Min brudbuket jag gjorde själv .Blev klar halv 2 natten innan bröllopet och sov bara 5 tim.ingen skönhetssömn där inte

Tärnornas-Dom blev superglada för sina buketter

Min tärna hoppade ju av 2 dagar före bröllopet så jag fick leta tärna sista stund, men faktikst så ordnade det sig till det bättre =) fast det vart lite stressigt

Mina brudunderkläder fniss

Får visa brudbilder så fort jag får en bild

Är det fler än mig som tycker att det blev tomt nu ??
  • Humlan
    Amejuli skrev 2011-08-09 22:39:41 följande:
    Stackare. Känner att jag kan förstå mycket av dina känslor. Vi fick det också otrooligt stressigt på slutet med omsömnad av klänning strykjärnsjakt natten innan och en massa annat som inte hanns med. vigselprogram som alrdig delades ut, skrivare som krashade, fel ringar kom med posten på torsdagen alldeles för sent att fixa och massa sånt.

Jag som hade tänkt att man skulle vara lugn och bara mysa sista veckan. Sova sig i form och komma in i rätt känsla. :-P Det var verkligen lååångt ifrån så och tio minuter innan vigseln visade det sig att hon som skulle spela ingångsmusiken hade missuppfattat och trodde att hon inte skulle spela. Ja, jisses vad rörigt det vart emellanåt. Ändå flöt allt på rätt bra på något konstigt vis. Det sämsta var nog att jag var så uppstressad att jag kände att jag inte riktigt hade ro att njuta av stunden. Det var svårt att vara i nuet liksom. Men jag försöker tänka att jag kan njuta av minnena när jag får se bilder och så. Jag ser ju onekligen rätt glad ut iaf. :-P
    Vi glömde också ge vår kamera till någon så det har varit olidligt att vänta på bilder. Men vi gav ut CD-skivor på bröllopet och idag och igår började de dimpa ner i postlådan.

Dina blommor var ju verkligen helt fantastiska!!! Vad duktig du är! Hoppas du kan hitta några minnen som känns fina sen när du ser bilderna även omd et kändes stressigt. Tycker det är bra idé att ni ska mysa till det på er årsdag så ni får en dag som verkligen känns er och med förhoppningsvis mindre stress!

Det är lätt att det blir tomt när ¨något som upptagit allt ens tid plötsligt bara är över. Själv hade jag en massa som jag var tvungen att ta tag i nästan direkt och det hjälpte lite. Det bästa är kanske om man har ro att bara landa och ta det lugnt, men känns det tomt kanske det finns något litet projekt som känns lustfyllt som du kan ta tag i? Mitt projekt är tyvärr inte så lustfyllt, tenta plugg. :-P

Blommorna var iaf som sagt fantastiska och ska bli spännande att se mer!!!
     Tusen tack Amejuli =) Gud va gullig du är. Älskar att pyssla med blommor
     Ja då förstår du mig hör jag .Ville ta det lungt dagarna innan och specielt kvällen innan med ett bad och lite egen fix. Men det va ju bara att glömma och jag känner som du att jag hade svårt att njuta av stunden.Det blev inte alls som jag hade tänkt mig som sagt.Det kom en och en annan tår igår faktikst när allt lagt sig. Men det känns som jag inte FÅR klaga för då är jag otacksam eller så. Men det är ju MIN dag herrejösses och ingen annans-jo min mans förståss.
    Men jag får väl begrava min besvikelse förstår jag. Fast jag skrev till fotografen och att jag va besviken på henne med bilderna, hon skulle ha haft huvudet med sig lite mera tycker jag. Nu blev det ju jag som fick styra upp lite och det va väl tur att jag plåtat ett och annat bröllop själv. Men som sagt denna dagen va det ju inte jag som skulle styra upp saker, för det va ju lika med personalen på festen med
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!