Amejuli skrev 2011-08-09 22:39:41 följande:
Stackare. Känner att jag kan förstå mycket av dina känslor. Vi fick det också otrooligt stressigt på slutet med omsömnad av klänning strykjärnsjakt natten innan och en massa annat som inte hanns med. vigselprogram som alrdig delades ut, skrivare som krashade, fel ringar kom med posten på torsdagen alldeles för sent att fixa och massa sånt.
Jag som hade tänkt att man skulle vara lugn och bara mysa sista veckan. Sova sig i form och komma in i rätt känsla. :-P Det var verkligen lååångt ifrån så och tio minuter innan vigseln visade det sig att hon som skulle spela ingångsmusiken hade missuppfattat och trodde att hon inte skulle spela. Ja, jisses vad rörigt det vart emellanåt. Ändå flöt allt på rätt bra på något konstigt vis. Det sämsta var nog att jag var så uppstressad att jag kände att jag inte riktigt hade ro att njuta av stunden. Det var svårt att vara i nuet liksom. Men jag försöker tänka att jag kan njuta av minnena när jag får se bilder och så. Jag ser ju onekligen rätt glad ut iaf. :-P
Vi glömde också ge vår kamera till någon så det har varit olidligt att vänta på bilder. Men vi gav ut CD-skivor på bröllopet och idag och igår började de dimpa ner i postlådan.
Dina blommor var ju verkligen helt fantastiska!!! Vad duktig du är! Hoppas du kan hitta några minnen som känns fina sen när du ser bilderna även omd et kändes stressigt. Tycker det är bra idé att ni ska mysa till det på er årsdag så ni får en dag som verkligen känns er och med förhoppningsvis mindre stress!
Det är lätt att det blir tomt när ¨något som upptagit allt ens tid plötsligt bara är över. Själv hade jag en massa som jag var tvungen att ta tag i nästan direkt och det hjälpte lite. Det bästa är kanske om man har ro att bara landa och ta det lugnt, men känns det tomt kanske det finns något litet projekt som känns lustfyllt som du kan ta tag i? Mitt projekt är tyvärr inte så lustfyllt, tenta plugg. :-P
Blommorna var iaf som sagt fantastiska och ska bli spännande att se mer!!!
Tusen tack Amejuli =) Gud va gullig du är. Älskar att pyssla med blommor
Ja då förstår du mig hör jag .Ville ta det lungt dagarna innan och specielt kvällen innan med ett bad och lite egen fix. Men det va ju bara att glömma och jag känner som du att jag hade svårt att njuta av stunden.Det blev inte alls som jag hade tänkt mig som sagt.Det kom en och en annan tår igår faktikst när allt lagt sig. Men det känns som jag inte FÅR klaga för då är jag otacksam eller så. Men det är ju MIN dag herrejösses och ingen annans-jo min mans förståss.
Men jag får väl begrava min besvikelse förstår jag. Fast jag skrev till fotografen och att jag va besviken på henne med bilderna, hon skulle ha haft huvudet med sig lite mera tycker jag. Nu blev det ju jag som fick styra upp lite och det va väl tur att jag plåtat ett och annat bröllop själv. Men som sagt denna dagen va det ju inte jag som skulle styra upp saker, för det va ju lika med personalen på festen med