• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

1700tal skrev 2011-06-30 11:21:22 följande:
    Förresten, nu har jag fått liv i kameran och tagit bild på ringen - the real stuff! Så här blev det:

Jättesnyggt,förstår om du känner dig nöjd.Där snacka vi bling bling Tungan ute
  • Humlan

själv har jag precis sytt en underkjol till tärnan's klänning.Hoppas det blir bra nu då.har verkligen inte den här tiden längre känner jag. och om en timme ska jag ta med båda mina tärnor ( kors i taket ) till hon som ska hjälpa mig sy in deras tärnklänningar

• Humlan

Pink.. Stackare sånt strul för dig.. tröstkram

Hoppas det löser sig

Jag är vart irriterad för folk verkar tro att våran bröllopsfest är nån slags grillfest eller ihop plock fest som det inte är så noga med.. Grrr va sur och arg jag blir,.,. NOLL respekt är det. Klädkoden skiter folk i. OSA skiter folk i eller så blir det lite hipp som happ som dom tycker och INTE via den vägen vi valt som står i inbjudan.Några har tackat ja och sen ändrar sig ...Sen pappas fina kommentar " men måste ni åka på bröllopsresa, ni har ju rest så mycket"

Sen Tärnan ( suck ) har jag köpt saker till deras uppsättning klart och vi va överens sen idag säger hon.. NÄÄ jag ska jag KLIPPA mig för jag passar inte i långt hår.. va F*N lixom.Blir så ledsen för den här "jag bryr mig" attityden folk har.Ändå satt jag och GRÄT för 2 dagar sen när hon satt vid mig då jag berättade hur jag känner.
    vad är det för FEL på folk egentligen ?

• Humlan

Tack.Nej precis och det känns som om jag får ett stort utbrott snart och det märker m2b så han är lite orolig *S*

Ta det här med barnfritt tex.. försöka tvinga på oss barnen på festen med grejjen att "Ja men ni kan inte förbjuda barnen i kyrkan" Ehh nää det kan vi inte MEN vart ska barnen sen ta vägen när man inte känner någon i stan ??
    eller " Men hon blir ju så lessen när hon inte får vara med pappa på festen, kan ni verkligen göra så ?

Vad sägs om den sista där ? Jojo...

• Humlan
    Darling Daisy skrev 2011-07-01 01:22:56 följande:
    I övrigt tycker jag det är för hemskt med alla knasiga gäster/vänner/familjer som ska styra o ställa så dant. Är väldigt tacksam för att vi inte fått såna kommentarer!

Här hemma börjar det arta sig i alla fall. Stallet är nästan färdigdekorerat, playstation och ljudanläggning är på plats, borden och stolarna utställda, ljusslangar och fiberduk fastsatta längs väggarna. I huset har vi finstädningen kvar, samt att vi måste städa ur kylskåpet för att kunna kyla dricka till lördagen.

På det stora hela verkar det som om det kan gå vägen, och till o med bli en riktigt bra dag . Och väderprognosen har bättrat sig, nu är det uppehåll i stort sett hela dagen (istället för regn heeeela dagen).

Kommer kanske inte hinna skriva eller läsa mer nu innan bröllopet, men jag vet ju att ni är fullt kapabla att roa er och shoppa även utan mig. Återkommer självklart med berättelse och bilder efter, dock kan det dröja några dagar.

DD jag önskar dig ALL lycka i världen nu på din stora dag - jag ska tänka på dig imorgon vännen
  • Humlan

Hmm hmm här ärdet lite lurigt just nu och jag misstänker att en hippa är på G.Igår  va det ett himla viskande på mina tärnor så fort jag vände ryggen till.Inte speciellt diskret fniss .
    Undrar vad dem hittat på bara Förvånad

• Humlan

Tjenare tjejer =)

Pinkis jag börjar med dig- sköönt att du fått beställa en ny klänning och vilket rabalder du startat LOL. men kina köp inte tråden.asså. Hon kan ju omöjligt ens att SETT en kinaklänning.

Jag vet defenetivt att nått är på G nu med hippa för mig. Idag när jag skulle lämna sytråden till hon som hjälper mig med tärnklänningarna så frågade hennes gubbe mig hur det kändes när det bärja närma sig. Jag svarade och sen sa han att hans fru hade fått en förfrågan, men så stannade han upp å sa -Nä det va ingetCool Ha ha Klantarsel Tungan ute

Jag har vart på ikea och köpt det sista idag - hoppas jag Förvånad.Sen passade jag på att köpa nya sängkläder när jag va där med fniss.
    Sen fortsatte jag till ica maxi och inhandlade Mat till bröllop och antiage kräm till mig Cool 7 anti age köpte jag - en nattkräm och nu ska jag banne mig inte glömma att ha på den innan jag lägger mig.

Skönt det är att bocka av saker Skrattande

• Humlan

f*n . jag glömde ju nämna dagens gnäll för det har ni väl lärt er nu att det MÅSTE gnällas om våra planer Tungan ute
    Den här gången va det gnäll ang kostnaden för en ev svensexa för gubben min här där jag bor.. Men asså det är väl bara att jag betalar hans del det end of story- men Nä då va det att hans som skulle hålla i det har sååååå ont om tid och bla bla bla. Fattar inte varför det måste gnällas så in i bengen hela tiden

• Humlan
    Darling Daisy skrev 2011-07-03 07:27:24 följande:
    Hello girls! 
    Nu är DD en ärbar kvinna i äktenskapets hulda borg!

Vi hade en fantastisk dag med underbara vänner och kär familj!
    Nu har jag sovit tre timmar och ska äta frukost m lilla dottern, alla andra sover. Det är en underbar känsla att vara först uppe och ta det lugnt.

Allt blev perfekt, vi är så lyckliga. Och vi var de sista som lämnade dansgolvet!!!!  
    Åh DD GRATTIS GRATTIS. Det låter verkligen som att du är nöjd med dagen och är lycklig.Då är allt som det ska. Så glad för din skull Skrattande
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!