• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Sommarbrud skrev 2011-07-03 21:37:14 följande:
    Får inte ihop det sitter inte med min dator tyvärr..

Men kommer lägga in bilder direkt jag kan nu blir det nog efter NY..
    grattis grattis Skrattande
  • Humlan
    nica83 skrev 2011-07-04 10:16:52 följande:

Nu är det ju ingen kinaklänning (eftersom vi var så sent ute), men här är bild på min klänning som jag hittade i butik för 3950 kr :) (dock tillkommer kostnad för underkjol)

Mycket vacker klänning =)
  • Humlan

Tjenare tjejer =)

Jasså det pågår mobbing och skit på BT nu igen. Ja jag måste ju få säga att ibland är BT rena rama vuxendagiset.
    trist trist

Själv har jag lämnat in skorna återigen på utlästning och bett dom ta upp i vänsterskon och kolla hur mkt tyg det går att få fram där. Hoppas på det bästa

Sen har jag skaffat läppstift med som jag hoppas ska passa nu då. Make up tjejen tog fram en blek variant till mig och tyckte det va såå snyggt, men det syntes ju knappt och på bilderna sen lär det väl inte synas mkt alls sen då eftersom blixt och grejjer gör en blek så att säga.

Sen har jag suttit och pillat med dom där små små strasstenarna och pimpat min boler.. så här blev det . Vad tycks ?

Det går sakta frammåt, men klänningen är inte klar och jag känner mig S*T*R*E*S*S*A*D

• Humlan

Glömde berätta att vi fick papperen från Hindersprövningen idag så nu är det klart iaf.Hur har ni andra gjort då det gäller att byta efternamn ? skickade ni in det papperet samtidigt med hindersprövningen eller senare ?

• Humlan

Här har jag lagt 2 slöjor som möts i mitten bak på klänningen, men det är inte fastsytt så ännu, men det är att jag vill att se ska se ut , och sen ska spetskanten synas länsgt ner runt om på klänningen. Sen hade jag tänkt ha dit små strass stenar runt om på klänningen.. Lite svårt att se för bilden blev så ljus

Vad tror ni om det ?

Jag har köpt ett sidenband i ivory som jag hade tänkt sy fast slöjorna i och sen bara knyta fast i midjan MEN dem är ju för långa och jag vill helst inte klippa.. någon som har nått förslag

• Humlan
    Darling Daisy skrev 2011-07-05 08:08:59 följande:
    Godmorgon! 
    Här kommer ett litet smakprov på oss.
    Det blev Lillyklänningen i slutändan -  jag dansade skiten ur den!!

men åhh va fina ni är =) . Din make passade jättebra i beige måste jag säga
  • Humlan

Godkväll brudar Glad

Nu har jag ÄNTLIGEN fått lite hjälp av ena tärnan idag , så vi har sytt några stolsöverdrag Skrattande
    Men UJ va det känns i ryggen. mäta, klippa sy. mäta klippa sy .. haha

Och guldsmeden ringde och berättade att min ring är klar , dock 400 kr dyrare än vad vi kom överens om.Tycker att har vi kommit överens om ett pris ska det gälla.Imorgon ska jag hämta den iaf Tungan ute
    Det har vart klänning provning idag utav ena tärnan's klänning och det blir superbra det där Skrattande
    Ev har vi hittat någon som kan hjälpa oss mixa ihop en låt till brudvalsen med .SUPER ,.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!