Kinaklänningar och gaffel däremellan!
S2011 Tack gulliga du
Jaa visst är det egoistiskt av henne detta ? Jag tänkte det , men vågade inte säga det *S*
Ja nu är det snack med en kusin till gubben och min syster då.. Hoppas båda tänker till och tar sitt förnuft till fånga..
Jag förstår att alla dem som har barn så är kärleken till det barnet större än något annat och att barnet går före i nästan allt. MEN jag tycker ändå att man ska som förälder kunna gå på ett event en gång utan barn och kunna tänka på vad BARNET skulle tycka vara roligt och vad barnet INTE tycker om .I det här fallet hör vi bara . BARNEN SKA VARA MED .. PUNKT!!
Min bror har en 11 åring som har ADHD och går i hjälpklass. Hon skulle aldrig orka sitta ens en 10 min på stolen utan att vilja springa omkring eller pilla på det på bordet osv.Det går inte 2 min när vi i vanliga fall har en vanlig fik utan att vi får torka upp efter hennes spillda glas eller ngt annat, som min syster blir irriterad på hela tiden..Och henne tyckte min syster att hon ABSOLUT skulle komma på festen. Hur tänker man då ?
dessutom hade inte min bror problem med att lämna henne till mormor hennes, så varför ska min syster ha det
Ja konstigt är det
Här regnar det och är mulet . MEN nått bra har jag att komma med och det är jag nu kan ha mina skor och slipper köpa nya. Men jag ska ändå ha något med lägre klack att byta till för orka med 9 cm klack en hel kväll gör jag nog inte fniss