• Humlan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Idag först lämnade vi in Hindersprövningen, men visst kan man lämna in blanketten om efternamn senare va ? Nån som vet ?

Sen har jag hämtat ut mina brudskor som jag nu kan ha samt tärnklänningen från kemtvätten .Till sist hämtade jag en DRÖS med ebay paket Tungan ute.Underkjolen med släp är huur stor som helst Förvånad
    och mina 4 långa slöjor kom med, samt 2 kortare.Fast när jag såg dom korta slöjorna ligga i paketet höll jag på flippa ut för dom såg beiga ut.Men det blev bättre då man tog upp den som tuur är

• Humlan
    Minuz skrev 2011-06-27 16:45:26 följande:
    Humlan - Får vi se??????????????

Det va denna underkjol som kom idag, stor som bara den

• Humlan
    Skumboll skrev 2011-06-27 22:28:34 följande:
    London är toppen, men där har vi redan varit. Känner nog att jag hellre prövar på något nytt!
    Ska föreslå en weekend jag med för gubben till Barcelona =)
  • Humlan
    Pinkgrape skrev 2011-06-29 20:34:13 följande:
    Nej, jag känner också lite så... och 99 dollar är ju rätt mkt. Typ hälften av vad klänningen kostar. Hade det varit typ 20 dollar, så hade jag nog inte orkat tjaffsa om det faktiskt.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    men herregud pinkis hur dem håller på med dig- hur kan man missa en sån övertydlig sak ? Nåja du ska ju få en ny klänning så, men jag skulle inte ha betalt så mkt som säljaren kräver.

påminn mig vart / vilken säljare detta gäller ?
  • Humlan
    sandis1977 skrev 2011-06-29 22:19:36 följande:
    Nån som vet om jag kan chatta med Landy?
    Vad gör man egentligen när de levererat en klänning som faktiskt är deras fel att den är felsydd, jag har suttit här hemma i Sverige och påminnt o påminnt o påminnt... Ändå gör de fel.

Vad kan man "hota" med och vilka rättigheter har man?
    Jadu, det finns nog inte mycket man kan göra. Jag fick ju en stoor blodfläck på min klänning och dom VÄGRAR prata med mig. Bara dissar mig totalt och mina "hot"

Men prova kan man ju såklart
  • Humlan
    sandis1977 skrev 2011-06-30 09:02:34 följande:
    Ja, det känns verkligen inte okej! Vad ska du ta dig till med din blodfläck, Humlan?
    Jag har köpt 4 mantiila slöjor med vacker spetskant och ska sy en kjol utav dessa att ha över klänningen hade jag tänkt.Men jag hinner inte själv så jag letar efter en sömerska/syhjälp febrilt nu.
    Tror det blir jättefint för då kommer spetskanten nere vid fötterna på klänningen.Det gäller att vara påhittig

Men däremot när jag provade mina skor igår igen så va skon tråång på ena foten och det kommer bara inte att gå att gå så. suck.. Får sälja dem och leta nya då.. Tur man har lite tid kvar iaf

Men jag känner stressen hela tiden,det närmar sig ju med stormstegFörvånad
  • Humlan

Musik- Ja ingen orgel här inte. Jag kan bara inte med det. En liiiten ton och jag Bölar som ett vattenfall haha
    Så vi har valt att ha det på Cd

In
     Bruno Mars-Marry you
    Ut

Melba Moore -This Is It

Men det tar ju inte så lång tid att gå in och ut ur kyrkan så jag skulle vilja ha kortare låtar . men eftersom det måste vara orginal så går det inte

• Humlan
    helsingebrud skrev 2011-06-30 10:17:12 följande:
    DD - säg till om du vill sälja ettan !

Humlan - trodde du vart hos skomakare och lästat ut dem....
    har de gått ihop igen ?
    Jaa jag vet inte vad som hänt.Högerfoten är mycket bättre men min vänsterfot är den fot som är lite större och där klämmer det bra.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!