Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hur ofta fastnar kinaklänningarna i tullen? Det blir ju nästan en tusenlapp extra ifall min klänning blir kollad. Skriver Landy ut rätt pris på försändelsen, någon som vet?
Hur ofta fastnar kinaklänningarna i tullen? Det blir ju nästan en tusenlapp extra ifall min klänning blir kollad. Skriver Landy ut rätt pris på försändelsen, någon som vet?
Nu har jag väntat på klänningen i två veckor. Kan inte tiden gå lite fortare?
Funderar på hur svårt det kan tänkas vara att byta ut snörningen mot en dragkedja ifall det visar sig att jag rasar i vikt under amningen. Får kolla upp det.
Nu är det en månad sedan jag beställde från Landy.. är vansinnigt nyfiken på klänningen, vill att den ska skickas (och anlända) nu. Är inne ett par gånger om dagen för att kolla om ordern uppdaterats.
Vill ha klänningen hemma så att jag kan gå och titta på den i garderoben på samma sätt som jag smygprovar vigselringen med jämna mellanrum.
Nu har vi i alla fall fixat vigselförrättare, det känns jättebra att ha det gjort. Lite i taget blir allt verklighet. :)
Svärmor erbjöd sig att hjälpa till med sömnad. Antar att hon egentligen menade för klänningens skull.. men kan man be om hjälp med att sy servetter tror ni? Hade så gärna velat ha tygservetter men orkar inte sy typ 80 servetter själv.