Inlägg från: FrökenSnartFru |Visa alla inlägg
  • FrökenSnartFru

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Måste bara dela med mig av den här härliga krinolinkjolen. Hela 10 ringar!

• FrökenSnartFru

Ouff, hittade mina brudskor i garderoben och tänkte att det kanske är bra att börja gå in dem nu när jag är gravidsvullen om fötterna. Herrejösses så ont det gör! Bara de inte blir alltför töjda..

• FrökenSnartFru
    joy skrev 2012-10-11 15:57:21 följande:
    Frökensnartfru va e de för skor?
    Relativt låga skinnpumps.
    Som dessa www.putfeetfirst.com/se/skopunkten/Kvinna/Pumps/Pumps/p/271368 fast i skinn.

Blir nog ganska bra under klänningen. Är annars van vid skyhöga sandaletter när jag ska vara festfin, men jag vill ha något mer fotriktigt på bröllopsdagen.
  • FrökenSnartFru
    majjja skrev 2012-10-14 22:58:20 följande:
    blir lite kluven nu, min klänning är beställd men tror inte de hunnit börja med den ännu. 
    har klippt ihop 2 bilder till en, för att få till ungefär det jag vill ha (fast med ett midjeband också under blomman)
    Ska jag låta ryggen se ut sådär (se spegelbilden) eller ska jag göra båtringning även baktill?
    Vad tycker ni?
    Tycker det är fint att visa lite hud bak, kan kännas lite väl klätt annars.
  • FrökenSnartFru
    eml33h skrev 2012-10-17 20:37:41 följande:

Jaa, det finns ju en uppsjö av helt underbara klänningar!
    Men nu har jag hittat Klänningen med stort K!
    Sen jag såg den har jag inte kunnat tänka på nån annan.
    Visst, det finns många fina, men ingen har helt enkelt kunnat mäta sig med denna.
    Det måste väl betyda att man har hittat rätt?!
    Provade en liknande i butik, fast 7000 kändes lite väl dyrt tycker jag, hehe..

www.dinobridal.com/discount-store-2012-aline-...

Frågan är ju om dom kan ta bort släpet och knapparna bak?
    Har mailat men inte fått något svar ännu..

Det var inte en dyr klänning det där. Jag som gillar knapparna blir lite småförfärad över att du vill ta bort dem Flört
    Nyfiken på resultatet.. om du nu inte kan få klänningen utan knappar så kan du ju alltid sprätta bort dem själv och sedan posta dem till mig, jag hade inte haft något emot några klädda knappar på min klänning.
  • FrökenSnartFru

Nu är min klänning skickad och sitter på ett flyg någonstans Skrattande Enligt TNT är beräknat leveransdatum imorgon. Ojoj, vad spänd jag är nu! Hoppas verkligen att paketet kommer innan helgen och inte fastnar i tullen.

• FrökenSnartFru
    eml33h skrev 2012-10-18 10:14:38 följande:
    Oh så spännande! : )
    Vad har du beställt för klänning?

Den här i standardstorlek.
    Jag ser för närvarande ut såhär

så jag kommer inte kunna prova klänningen än på några veckor, men det gör inget. Vill bara kunna titta på den och kolla in sömnaden osv.

• FrökenSnartFru
    eml33h skrev 2012-10-18 10:40:23 följande:

Åh så fin mage : )
    Stort Grattis! När är det dags?
    Och när ska ni gifta er?

Tack :) Bebisen är beräknad om 5 veckor.
    Kommer gifta oss 8 juni, så jag har ca 6 månader på mig att komma i form.
  • FrökenSnartFru
    eml33h skrev 2012-10-18 10:45:31 följande:

Oh, då börjar det brännas med andra ord :)
    Shit va kul! Vi ska nog producera efter vi gift oss i mars.
    På 6 månader borde det inte vara några problem, ser ut som du har bra grundfysik sen tidigare :)

Ja, det är skönt att det närmar sig. Sambon tycker att jag suckar och stönar mest hela tiden, vilket jag nog gör. Det är jobbigt för höfterna och jag har svårt att andas för att den lille trycker så mot lungorna.

Men då ska ni ju gifta er ganska snart! Känns som en evighet till juni (som tur är) men mars är ju bara runt hörnet :)
  • FrökenSnartFru

Attsingen, tydligen fastnade klänningen i tullen. Hoppas den är värd kostnaden i slutändan.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!