• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • Syrinx
    Pendragon skrev 2011-05-14 22:39:10 följande:
    Här är min underbara ring med en safir.. Safiren är dock i samma blå färg som mina smycken jag ska ha, visar bild på dom också.. Jag är så kär i den här ringen, inte som de flesta andra kanske.. Men jag vill ha en ring som bara skriker mitt namn och det gör den här Hjärta

Åh vilken vacker ring! 

Jag har ingen bild på min vigselring än, vi ska låta en guldsmed göra den precis som jag vill. Men den blir en ganska klassisk variant i rödguld med en större sten i mitten och några små nedsänkta i guldet på sidorna. Tror jag
  • elfteielftetjugohundrafyra

Bilden är dålig men visar i alla fall mina egendesignade ringar! Den nedre ringen är min förlovningsring som jag har satt 9 diamanter i. Enstensringen är min vigselring. Tror att jag kommer bli supernöjd och längtar tills de hamnar på fingret den 25:e maj!

/Carolina
  • T san

Här är våra förlovningsringar:

Och som vigselring får jag denna i rött guld:

• Näckrosbarnet
    tesso77 skrev 2011-05-14 22:02:18 följande:
    Jag gillar denna ringen med, var i stan idag och provade den...men den kändes såååå fel!  Var alldeles för kantig för min smak, synd för jag tycker den är så fin på bild Förvånad
    Bra smak, så ser min förlovningsring ut! Cool
    Det vi kommer att göra är ett köpa en bred silverring och dela den på två. De är så att min sambo vill ha en bredd och jag vill ha en smal, en med text på ena sidan av ringen.
    Alis volat propriis
  • 11juni2011
    TheD skrev 2011-05-15 20:10:30 följande:
    Ser ut som en "Linda Princess".
    A den hette nog något sånt! Känner du till den :=) ?
  • Agape

Min blivande ring! Måste dock förminskas....
  • Helena Mikael

Hej!
    Här kommer bild på min fantasiska ring!
    Bara 54 dagar kvar tills jag får ha den på mig varje dag ! *lycka*

• nikkihag
    Lucky Heart skrev 2011-05-15 21:17:54 följande:
    Här är mina ringar.
    Den släta är förlovningsringen och den med stenar på vigselringen. Båda kommer från Schalins.
    Vi kommer att byta ut våra förloviningsringar efter som sambons ring var jättesliten.
    Vega (vigselringen) är min drömring så det känns hur bra som helst att det blir dom här ringarna!

Precis lika som mina ringar! Stjärnfall Vega 5mm och slät förlovningsring 5mm, vi byter också ut förlovningsringarna för karlar sliter såå på sina ringar :)
  • saxomanix

den här är min förlovningsring (vitguld, två diamanter (han friade på 2årsdagen), guld, 1 tsavolite). vigselringar kommer bli slätta, tjocka i guld

Svar på tråden Visa era ringar!