• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • 2011

Jag har lagt in bilder tidigare i liknande trådar men passar på att  lägga in bilden igen.

• cattitzi

Här är mina ringar, jag har dem dock i vitt gult.
    Den översta kommer att bli min vigselring.

• Lisa201109

Här är mina ringar! Den nedersta är min förlovningsring och den övre den blivande vigselringen. Vill så gärna få ha på mig dom båda tvåGlad

• Lucky Heart
    nikkihag skrev 2011-05-16 12:28:13 följande:
    Precis lika som mina ringar! Stjärnfall Vega 5mm och slät förlovningsring 5mm, vi byter också ut förlovningsringarna för karlar sliter såå på sina ringar :)
    Så kul!

Förstår inte vad karlarna gör med sina ringar.... Är ju iofs poitivt att han har på sig den hela tiden Glad

Längtar till vi får de nya ringarna, borde komma senast nästa vecka Skrattande
  • IdaPierre
    Helena Mikael skrev 2011-05-16 10:37:17 följande:
    Hej!
    Här kommer bild på min fantasiska ring!
    Bara 54 dagar kvar tills jag får ha den på mig varje dag ! *lycka*

Så otroligt fin!!!
  • IdaPierre

Detta är min ring. det är tre stycken. Har en förlovningsring som ser ut som signaturen Lisa201109 vigsel ring fast i gult guld men den ska ja lämna in och så köper ja den här ist.
    Den på bilden är i titan men jag ska ha den i vitt guld. Längtar ihjäl mej tills den är klar så ja kan hämta ut den :)

• Kattpoet

Ingen ide att visa mina.... två stycken släta 70 åriga guldringar, inget bling alls.

Någon dag i framtiden ska jag få en guldring med granater, enligt skotsk sed ska jag tydligen få en ring per barn.. 

• Mrs S 2012
    Kattpoet skrev 2011-05-16 19:43:44 följande:
    Någon dag i framtiden ska jag få en guldring med granater, enligt skotsk sed ska jag tydligen få en ring per barn.. 
    VA??? Den seden känner nog inte min blivande till! Måste genast informera honom om det, jag kan inte bestämma mig utan vill ha typ 5 ringar på fingret ;)
    Det verkar löna sig att gifta sig med en skotte! Tack!
  • Chilia

Här är våra förlovningsringar! Dom är i silver och min är det 5 små diamanter i. Är såååå nöjd!

• Kattpoet

MrS, det är vad svärmor berättade för mig och så ska man också äta översta toppen av ens bröllops fruktkaka  efter födelsen...   Jag tror jag skippar det.

Du får skaffa 5 barn.. 

Svar på tråden Visa era ringar!