• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • Aqwe
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-27 18:27:17 följande:
    Mina ringar Hjärta

Fin! Är det stenar på ringarna förutom den stora?
  • T e s s
    Helena Mikael skrev 2011-05-16 10:37:17 följande:
    Hej!
    Här kommer bild på min fantasiska ring!
    Bara 54 dagar kvar tills jag får ha den på mig varje dag ! *lycka*

Har sett dom hos Anders Fors (där kanske inte du har köpt dom?) och de är sååå fina!
  • elfteielftetjugohundrafyra

Sedan den 25:e maj är jag gift och mina ringar ser ut såhär:

• Niini
    Aqwe skrev 2011-05-27 14:57:36 följande:
    Jag förstår :)

Finns det något namn på modellen så man kan söka på liknande ringar där mittenstenen ser ut sådär?
    Kan inte på rak arm säga vilken modell det var men här finns iaf den och liknande :) Är ett finskt märke.

sandberg.fi/collections/1-sivukiviset-sormukset
  • Gwennie

Min vigselring är nyss hemkommen: Titanium 3D

• Rebella

vitguld med svarta diamanter

förlovningsring, barnens ring och vigselring
  • Svitchan

Mina ringar <3

Förlovningsringen

Och vigselringen!

• Morneraka

Hämtade min ring idag, så här kommer en bild på den och min förlovningsring som sitter innerstHjärta
    9/7-11
  • magiska16juli

ringar beställda idag...har en i vit guld innan..så ska jag ha den lilla me diamanter som vigsel ring över den...känns bra...har dom på lillfingret här för min storlek fanns inte just nu...:D...
  • Future Mrs S

Känner mig fortfarande inte säker men det lutar att det blir denna kombinationen.. 
    Min förlovningsring i titan och min mammas vigselring, dock har en diamant rammlat av så det får fixas, vill GÄRNA ha ärliga kommentarer om det blir bra el inte.. m2b ville/vill så gärna ha titan så det fick bli det men jag känner mig kluven till att kombinera olika metaller.. min förlovningsring är lite för stor oxå så jag behöver förminska den och då kommer den passa ännu bättre med vigselringen.. :)  
Svar på tråden Visa era ringar!