• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • solros1

Här är min ring... fast jag ska ha den i rödguld. Gillar att den kommer lappa över min förlovningsring så båda ringarna ser ut att hänga ihop.

• marimekko86
    Styrka skrev 2011-05-18 21:39:28 följande:
    Våra ringar är i palladium 950 (legerat med rhutenium, en platinametall) från www.kodega.se.
    Min ring är 1,8 mm tjock, 6 mm bred, med 13 st diamanter på 0,03 ct styck.
    Sambons ring är 2,4 mm tjock och 7 mm bred.

Vi älskar metallen, underbart glansig och silvervit, vill verkligen slå ett slag för palladium för alla som gilar de vita metallerna!

Jättefina och stilrena ringar.! Jag med funderar på att beställa från kodega, kul o se att du fått så fina ringar därifrån
  • Styrka
    marimekko86 skrev 2011-05-19 01:26:23 följande:
    Jättefina och stilrena ringar.! Jag med funderar på att beställa från kodega, kul o se att du fått så fina ringar därifrån
    Jag vill verkligen rekommendera Kodega! Jättebra service, svarar fort på mail, låga priser och ofantligt stort sortiment! Dessutom kan man göra vilka ändringar man vill, de är väldigt tillmötesgående!
  • LillaMy666
    Wellypie skrev 2011-05-19 09:15:40 följande:
    Här är min ring...
    Vad är det här för material? Köpt var till vilket pris?
    Gillar skaaaaarpt. :)
  • MeahJ

jag har en 2.5 mm smal och 1 mm hög förlovningsring med mönster, så en prinsessring var den ända som passade.
    Alla andra ringar överlappade förlovningsringen och såg konstigt ut.
    Men jag är välidgt nöjd över prinsessringen  Solig

• S och F

Förlovningsringen

Vigselringen blir en liknande den här fast med en rundare skena såsom förlovningsringen så de passar ihop.
  • NY 2 juni 2011

Det här är min ring! Har en vanlig slät 6mm vitguld förlovningsring till denna.
    Det är totalt 11 diamanter á 0,04 carat styck.
    Vill att det ska bli 2 juni nu!!! Skrattande

Men som tur är, är det bara ca. 1 vecka kvar tills vi drar till New York! *weeii*

• cc2011

Vilka fina ringar ni har valt allihopa!

Här är mina ringar:
     Vigsel eller förlovningsring modell RÖR med princess diamanter
    Det är förlovningsringen

Min vigselring:
     Alliansring som Vigselring förlovningsring stenring, 0.16ct

Bröllopsdagen är 6/8-2011
Svar på tråden Visa era ringar!