• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Sandra och Joakim

Åh vad mycket inspiration man fick här :) Jättefina buketter allihop!

• GabbiW

Min brudbukett kostade 1500 kr (Sundsvall). Hade egentligen inte tänkt lägga mer än 800 kr på den men eftersom min klänning var ganska stor så kändes en mindre bukett lite tanig. 

Våra bordsdekorationer som var helt fantastiska! De kostade 600 kr styck (exklusive "glasfoten")

• Lissie84
    Invincible skrev 2011-10-25 20:17:57 följande:
    Vi betalade 2900 kr för min bukett, två rejäla tärnbuketter, tre corsage (varav en lite större till min man).

De stackars blommorna kom från all världens håll, buskrosor från england, rosa/vita som jag aldrig minns namnet på från Holland tror jag och de stora vita vars namn jag inte heller minns från en tredje plats. Tärnornas buketter innehöll samma slags rosor som mina - men inga helvita.

http://www.brollopstorget.se/hem/invincible/gallery/phpixq0jc.jpg

http://www.brollopstorget.se/hem/invincible/gallery/php6hkplq.jpg
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
    Underbara blommor, vilken florist har du använt? 
  • Invincible

Tack snälla! :)

Mina blommor kommer ifrån T-blommor i Farsta. Så är man Stockholmare (kanske enklast från södra sidan) så gå dit och prata med Ulla!!

And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • Lindur76

Tror det var 1150 för min bukett och 1507 tärnbukett Totalt 1450

Grymt nöjd, precis som jag ville ha det!
  • marsbruden
    Lindur76 skrev 2011-10-25 22:02:39 följande:
    Tror det var 1150 för min bukett och 1507 tärnbukett Totalt 1450

Grymt nöjd, precis som jag ville ha det!
    Jättefina! Sparar bilden bland mina inspirationsbilder om det är ok. :)
  • Brummelisa

640 kronor fick jag betala för den här buketten.
  • 070831

Vilka tjusiga blombuketter själv har jag inte valt min ligger mellan två färgteman

• Erin

Jag har 3 st att välja bland, vet dock ännu inte vilken jag ska välja, den först bilden ska va vita kallor och inte gula. Jag vet inte hur mycket det kommer att gå på då det kommer att ingån i paketpriset som jag har fått.
  • Doris

Erin: Vilka fina buketter! Jag gillar nr 2 bäst, helt underbar. Hur mycket får du betala för den? Vad ingår i ditt paketpris?

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!