• RocioHenke

6 augusti 2011

För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!

Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes! 

• Svar på tråden 6 augusti 2011
  • Humlan66

Vi ska snart åka till citygross och hämta smakprover, men till skillnad mot många andra som beställer tårta därifrån och får prova gratis, Måste vi betala 12 kr för varje prov surt ...
    Fler som fått betala för proverna därifrån ?

• Gottblåbär
    Humlan66 skrev 2011-06-05 13:29:29 följande:
    Vi ska snart åka till citygross och hämta smakprover, men till skillnad mot många andra som beställer tårta därifrån och får prova gratis, Måste vi betala 12 kr för varje prov surt ...
    Fler som fått betala för proverna därifrån ?
    Jag fick betala för proverna på Ica maxi: 60:- för tre stycken=(
  • bruden

Jag gifter mig den 6/8Skrattande Mycket klart men småsaker återstår. Imorrn är det bara TVÅ ynka månader kvarFörvånad

• Nikeh

Om 60 dagar är vi gifta, tjejer! Glad Hjärta

• fru i augusti
    Nikeh skrev 2011-06-07 21:55:41 följande:
    Ja, HJÄLP!!
    Det är vi ju!
    Blir ju helt pirrig i magen av bara tanken, haha!
  • Gwennie
    Nikeh skrev 2011-06-07 21:55:41 följande:
    Häftigt!
    Fick just en bröllopsinbjudan från en gammal vän och insåg att vi kommer att ha varit gifta i exakt en vecka när det är dags för kompisens vigsel. Undrans hur det känns...? :)
  • cc2011

Vi alla har ju samma datum :)

Jag tänkte berätta om något hemskt som hände i helgen. Vi blev utan lokal! Vi blev några fler, fortfarande så att vi skulle få plats men då tyckte inte stället att det skulle vara ok. Så tjejer jag har jagat som en hund efter lokal och nu tror jag att det har ordnat sig. Vi har preliminärt bokat ett ställe men det blir såååååå mycket dyrare än ställe nr1.

Snacka om drama!

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • Nu tusan ska jag bli fru
    Gwennie skrev 2011-06-01 16:31:22 följande:
    6/8 var det dags, ja! Verkar vara ett ganska populärt datum trots att det semestertider för alla företag man behöver använda sig av. Vi valde dock datumet medvetet eftersom vi båda två är lediga innan (jag är föräldraledig och sambon lärare med sommarlov) så då kan vi ägna gott om tid innan bröllopet till allt som ska fixas. Vi gör mycket själv, så då påverkas vi inte så mycket av företagssemestrar.

Vi har bokat allt som ska bokas utom huvudrätten och hotellrum för bröllopsnatten, så det känns hyffsat lugnt. För tillfället är det pyssel som gäller - sitter just nu och syr 87 stolsöverdrag...

Vi kör på vitt, grönt och brunt!

Åh vad fint!!!

Vilka fina inbjudningar ni har gjort!!! =)

• Ciccci

Vi gifter oss oxå 6/8! =)

Vi har det mesta under kontroll...
    Har lite småsaker som ska fixas, men annars är allt som det ska vara..
    Sitter spänt o väntar på att folk ska börja OSA:a..
    Sista OSA är 30/6..

Vårt färgtema är rött- vitt- svart! =)

Gjort allt pyssel själv.. :P

Svar på tråden 6 augusti 2011