6 augusti 2011
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
Vi ska vigas kl 17,30 skitsent men det va den enda tiden som fanns.
Nu ska vi åka om en halvtimme till Tyskland och fylla upp bilen med sprit till bröllopet.Skönt att ha det gjort sedan
Vi ska inte träffa prästen förs veckan före vi gifter oss och träna.
Om en kvart kommer prästen Spännande!
Här är en till som ska gifta sig den 6 augusti.
Det känns att det börjar närma sig nu, var in med bröllopsklänningen till en bekant idag som ska fixa justeringarna åt mig.
Dessutom har vi valt viner idag också :)
Mötet med prästen gick kanon! Det klickade direkt så vi känner oss trygga med honom Han var en härlig man med humor och värme, precis som vi hade hoppats på
Idag hade vi sista rejäla snacket med koordinatorn så nu kan vi andas ut och fokusera lite mer på det som är kvar. Ett prositivt besked är att det finns frisör där vi ska vara så det lutar åt att jag byter för att slippa den långa resan mellan bröllop och frisören. Kommer spara mig minst 2 timmar så det känns riktigt bra
Här är en till som ska glida fram och säga JA den 6/8-11
Vi kommer gifta oss i Högbo kyrka utanför Sandviken.
Tradition rakt igenom då båda våra familjer har anknytning där.
Präst har vi sådan tur att vi har i familjen, så det känns enkelt och personligt och tryggt.
Det mesta har fallit på plats men nog finns det kvar en del frågetecken ännu.
Det jag längtar efter mest just nu är att min klänning ska bli helt färdig så jag får prova den på, att mina skor ska anlända från Kanada så jag får prova dom på och sist men inte minst leveransen på ringen så jag klämma och känna på den också
Hur är era nerver? Mina börjar kännas en del lär jag erkänna.
Prästen ringde idag! Åh vad glad jag blev! Jag har jagat honom så.... Hur som helst så bestämde vi möte en vecka innan vigseln då han är på semester tills dess.
Perskan: Det är så fint i Högbo! Själv bor jag i Gävle men kommer att gifta mig i Hälsingland. Och mina nerver är utanför kroppen emellanåt känns det som =D