6 augusti 2011
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
Trevlig midsommar till er alla! Själv jobbar man men det gör inget, jag brukar alltid annars vara ledig =)
I onsdags bokade vi brud och tärnbukett. Ska återkomma ang. karlarnas lilla blomma....
Här är en till som gifter sig 6/8-11!
Vigseln är kl 14 och efter det blir det fest!
Vi har inte så mycket kvar att göra. Mest små pysselsaker o de sista finslipningarna på alla textdokument osv. men snabbt går det.. ^_^
Ser sååå fram emot det!! Ska sätta mig och pyssla lite till idag.. :P
Här är en till som gifter sig 6/8-11!
Vigseln är kl 14 och efter det blir det fest!
Vi har inte så mycket kvar att göra. Mest små pysselsaker o de sista finslipningarna på alla textdokument osv. men snabbt går det.. ^_^
Ser sååå fram emot det!! Ska sätta mig och pyssla lite till idag.. :P
Bordplaceringskorten klara - check
Vigselprogram klara - check
Festprogram klara - check
Hälsningstavlor klara - check
Buketter till mig, tärna och brudnäbbar beställda - check
Den här helgen har helt gått till pyssel. Ja vi hann ju också med att fixa buketter och passade på att gå in i kyrkan en sväng. Träffade på prästen också, trevligt
Gick runt på området och bara njöt! Det kommer bli underbart!! Längtar!
Bilder från pysslet kommer imorrn hoppas jag
Idag var jag till frisören och gjorde en provuppsättning. Det kommer bli så bra!
I eftermiddag är det även dags att träffa prästen för vigselsamtal. Nu är det nästan bara en månad kvar! Tiden rusar iväg!
40 dagar kvar... snart 39 =)
För den som vill se bilder av det pyssel vi gjorde i helgen så finns det i bloggen, adress nedan