6 augusti 2011
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
Vi ska också gifta oss 6 aug och jag börjar också känna stressen Va fort det går!
Hej hej!
Jag är så glad! Jag blev lite stressad över det här med hindersprövning då det har kråglat för vissa så jag ringde och kollade hur det gick med vårat och hon sa: Det blev klart idag och det gick igenom så ni har nog det i brevlådan antingen imorgon eller på fredag! Underbart!
Till något annat så såg jag att ni diskuterade färgtema och vårt är ivory och lila.
Om ni inte har en solist i kyrkan så kan jag rekommendera en jättebra sångerska www.annamusic.se/brollop.
Hon är en proffesionell sångerska som sjunger otroligt vackert och spelar gitarr. Några av mina vänner har haft henne som solist på sina bröllop och de var jättenöjda.
Hon tar från 3000 kr beroende på när, var och hur. Helt klart värt det!
Lycka till med allt!
nu skriver du till en som inte gick i sy slöjd utan tröslöjd = noll kunskaper om att sy så n´jaa fattar inte så mkt :P Men kanske kan be någon sykunnig om hjälp.
Men kan du inte lägga in bilder. De med ljusslingor gillar jag. Vill se:D
Föresten har du sytt till ALLA bord? Vi ska också ha godis bord så de var lite coolt de du gjort med att färga de bordet rosa. Du får gärna lägga upp bild på resultatet på det med. Vad kostar de att köpa sådan färg och färga?
Nu har jag fyndat diamantringar på Auktion
Nu ska jag smälta ner dessa ringar och använda samma diamanter och göra en ny ring som passar min förlovningsring bättre. det tycker iaf jag va smart hihi . Jag vann dessa för ca 1600 kr
Jag gillar Norrskens Virvla eller solvind
Nu ska jag smälta ner dessa ringar och använda samma diamanter och göra en ny ring som passar min förlovningsring bättre. det tycker iaf jag va smart hihi . Jag vann dessa för ca 1600 kr
Jag gillar Norrskens Virvla eller solvind
Ja de med gummibandet lät enkelt.. Du använder dig av lakan eller? Funderade på om man kanske kan ha fiberväv? De blir ju väldigt billigt då. Köpte fem paket på Gekås sist 39.90 st tror de blir över 100 kvm som de täcker tillsammans:)
Ser inte de ut som denna tjejen använt fiberväv?
åå så går de inte ladda upp bider nu,,,
Har alla ni som gifter er den 6 augusti fixat tärneklänningar redan? Jag känner mig lite stressad över att vi inte har det klart än. Tänkte beställa från Landybridals. Hoppas de hinner komma fram i tid.
Åh nej, nu blir jag ännu mer stressad :) Legat på mina brudtärnor att ta sina mått så förhoppningsvis kan jag beställa dem nästa vecka.