Känner med dig, men jag peppar mig själv, har tyvärr en sambo som är VÄRDELÖS med att ge komplimanger, han tycker att jag borde veta att han tycker att jag är fin, han tror inte att han behöver påminna mig...
Riktigt charmtroll där!
Men jag har valt att fokusera på de jag är stolt över hos mig själv, mitt långa tjocka glansiga hår, och mina ögon som jag vet att många kan hajja till på o bli lita knäsvaga av när de ser förbi att jag är stor och egentligen inte så ful som endel tycker vid första anblicken... eller snarare räknar med för att man är stor...
Hitta något du gillar hos dig själv o arbete utåt från de, sträck på dig, ta ett djupt andetag o LE! le stort o le brett! en leende människa är alltid vacker!
Reagerade när folk sa på min möhippa att din sambo var ju ''läcker......'' med en ton som antydde att de var han ju INTE just nu.. han hade svensexa samtidigt och han gick runt i sina älskade tofflor o ett par alldeles för små shorts, riktigt bonnabränna, smällbrun på armar o i ansiktet väldigt vit i övrigt, lite lönnfet, mycke rött hår på bröstet och lite rött hår på ryggen, fattade först inte vad de menade för i mina ögon är han det absolut finaste som har gått i ett par tofflor, och det talade jag minsann om för både mina o hans vänner och de kunde inte tvivla på att jag menande det... hans gäng hade inte räknat med hans självförtoende heller utan han bar upp sin utstyrsel o nakenhet som en riktig man..
Vad jag ville med detta var att säga var STOLT över dig själv, låt kärleken till din man lysa igenom, le o sträck på dig o följ de andra bra tipsen du har fått!
Du är vacker, och kommer vara vackrast på din stora dag, fockusera inte på de dåliga, utan på de du är stolt över! lättare sagt än gjort, jag vet, har o är varit i samma sits som du....