• Annooo

Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
  • Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
  • Annooo

hihi.. Klänningen sitter dock inte på mig! men den ska se minst lika vacker ut på mig sen hihi..

Bilden är ju bara visad genom datorn..

Men Future Mrs S hur ser en traditonell klänning ut? :/

vet inte om det är det min mamma hoppas på att se mig isåfall också för hon tycker min klänning är fin. Men inte så mycket mer :(

Undrar om det är spetsen som dom reagerar på? Är det itne "vanligt" med spets? Eller är den för taijt?  ska det vara stoora klänningar? Åh jag blir ju lite galen på det här.. Men men är väl bara att skita i men svårt är det :(

• Mikina

Den är verkligen jättefin!
    Antagligen, som många andra skrivit, så är den inte vad de trodde de skulle få se, så de vet kanske inte hur de ska ta in det. Eller att de har "drömklänningen" i huvudet, precis som jag har och det är en helt annan modell än din så jag själv skulle aldrig valt din klänning men nog kan jag se att den är skitfin!! Häftigt med sån och ligger den varmt om hjärtat så ta den, det är Er dag och då är det Ni som väljer vad ni ska ha på er. Och om du känner dig vacker i klänningen så kommer du bara stråla ännu mer!!

Och är det du på bilden? Urläckert! Jag är nöjd med min kropp osv men hade inte kunnat "pull it off" sådär!!
    ta den bara, ursnyggt!

• Iseika

Eller så är de helt enkelt inte jätteengagerade i ditt bröllop eller klänning.

• alexandra01

Älskar din känning! Bryr dig absolut inte om vad andra tycker, det är din dag och Du ska känna dig vacker:) är ute efter en klänning som din och skulle bli jätte glad om du ville säga märket på klänningen:)

• toastmadame80

Hur fin som hels!!!!
    När min mamma såg min klänning på bild sa hon - Nää, hon tykte inte om den alls, nu när jag fått hem den tycker hon den är helt underbar! Jag ska ha DEN   .    SLUT!  Kör hårt!  Skrattande

• zandri

Galet snygg klänning! Du passar jättebra i den!

• marielleangelina

Vilka galningar, den är ju döläcker ;) Jag undrar också hur en traditionell brudklänning ser ut?

• julialexandra

Den klänningen är svår att bära upp har jag förstått från min brudbutik men om du har längden att kunna bära uppp den ska du sk*ta i vad de andra säger för den är sjuuukt vacker :))

Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!