Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
Så otroligt ledsen :(
Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!
Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(
Här är bild på min vita dröm
Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)