• Annooo

Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
  • Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
  • Marys

Mycket fin ! Du kommer bli så fin i den ! Lite lik min..om den nu kommer som den ska...

• fabbis63

Strunta i vad andra tycker....det är din dag och du som väljer hur du ska se ut på din finaste dag i ditt liv :))

• Challan

Absolut en av de finaste klänningar jag sett!!
    Du kan skatta dig lycklig som hittat en så fin klänning, och som du dessutom kan bära upp...

• Flodis Hjärtat

Skitsnygg!

Bry dig inte om vad alla andra tycker och säger. Vad vet de!!

• Mariamilena80

Den är jätte fin.
    Knappt nån har sett min klänning, men det är ju mitt val och jag liksom. Så det spelar ingen roll vad alla andra tycker.
    Kör på det du tycker känns rätt=)

• Annooo

MEN TJEJER... Ååååh tack för era varma härliga ord.. Ååh just nu smälter jag ännu mer när jag ser klänningen & inser att det är SÅ JAG och så rätt nu längtar jag tills jag ska beställa klänningen..
    MEN är dock inte så smal som hon är tyvärr har mer höfter efter 2 barn och lite mer bröst!

Så får hoppas den ser lika vacker ut på mg även med mer kurvor & några kilon för många så dom ska bort och sen beställs klänningen & inte innan dom kilona är borta! =)

Tack ännu en gång alla :)

• Annooo

& förresten så ska jag be dom ställa ut klänningen lite mer så den inte BLIR så taijt runt om & markerar höfterna.. HOPPAS då det inte ser dumt ut. ÅH hoppas det, men ska först gå runt i bröllopsbutiker här i örebro för kolla lite mer om verkligen den modellen passar mig men jag brukar annars kunna ha taijta klänningar & har inte "stört" mig det tidigare..

• andersson1970

Kör på det! Man ska inte v ara för platt eller ha för pojkaktig figur för en sådan klänning heller! Timglasfigur är ju perfekt. Det ska vara midja och kurvor! Tycker jag.

Sen kan jag bara säga att när jag visar "min" klänning så säger de flesta bara........okej............
    Inte för att jag inte skulle passa i den för jag har en sådan kropp, men de blir nog lite hmm...fundersamma över färgen ändå...funderar starkt dessutom på att byta det röda mot babyrosa och spetsen mot leopard....då svimmar de väl.....haha...

• Hidalgo

Klänningen är väldigt vacker!
    Vad som är en traditionell klänning är nog omöjligt att säga, jag vågar inte svara iaf.

Ang. din släkts/vänners kommentarer, eller snarare brist på kommentarer så kände jag att jag skulle skriva en rad eller två.
    Jag gifter mig om 2 veckor, men vi bestämde datum för ca ett år sedan. Jag är en planeringsfacist och ett kontroll-freak, vilket gör att jag vill ha allting klart innan det är möjligt :)
    Så jag har stött och blött diverse frågor i ett år. Vad jag insett är att ingen annan tar bröllopet på allvar förrän ca 1 månad innan. Givetvis engagerar sig bm och närmsta familj, men tjejkompisarna har varit ganska svala i sitt bemötande. Detta beror på att det inte är deras bröllopsdag. Busenkelt. När de ska gifta sig så kommer de att vara bridezillorna som ringer om smakråd på petitesser 6 månader innan.

Tack gode gud för bröllopstorget! Här har jag läst trådar i ett år och haft väldigt mycket nytta av all information.
    Som tidigare skrivits så kommer du troligtvis ta andan ur alla när du skrider fram med din man på er bröllopsdag.

Lycka till!

Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!