• Annooo

Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
  • Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
  • solros1

Ändra INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den är helt underbar.... .OM jag hade haft en kropp för att kunna bära upp denna dröm hade jag gladeligen valt den och känt mig som den prinsessa du förtjänar att vara denna dag! Byt inte för allt i världen!

• Jolin

GRYMT SNYGG KLÄNNING! Lyssa inte på någon som verkar vara negativ mot klänningen för den är helt bedårande :) Jag visade den för min sambo och frågade vad han tyckte, han blev helt paff och sa "skitsnygg, verkligen jättefin, den ska du ha"... haha nu är det visseligen inte den klänningen jag ska ha men med andra ord, DU SKA HA DEN!! Skrattande Hade jag haft en kropp som passat i en sådan så hade jag valt den utan tvekan!

• perfektionista

Verkligen jättefin! Om jag skulle gifta mig skulle jag också ha något liknande.

Gå på din känsla. Det är DU som ska stå brud, så det är DU som ska älska klänningen.

Lycka till

• moonlightgirl

Jag har inte läst vad de andra skrivit, men jag tycker att den är jätte vacker. Vad tråkigt det är att få sånna reaktioner på sin drömklänning. Jag fick också tråkiga reaktioner av min mamma och min syster då jag visade dem min drömklänning. Nej men inte en så avancerad och med så mycke mönster osv. Du ska ha en enkel klänning mm. NEJ fick jag säga klart och tydligt, en sådan klänning som ni tycker att jag ska ha är verkligen inte jag. Jag hoppas att jag bara ska gifta mig en gång och då vill jag verkligen ha min drömklänning och jag vill ha mitt drömbröllop på det sättet som jag och min älskling vill ha det. De har insett hur det är och hur vi vill ha det och nu är de mycke glada och längtar till dagen d.  =)

• sandish

TO DIE FOR.. go for it.. skit i vad andra tycker.. din dag!!!!!!!!!!!
    Dem är säkert avundsjuka 

• nawa

Skojar du? Den är ju hur snygg som helst!!! Säkert bara avundsjuka ! Lycka till med allt och skit i vad andra tycker, den är fantastisk!

• annapanna88

Klänningen är verkligen jättefin! Om det är din drömklänning är det klart att du ska köpa den! På bröllopsdagen är det ingen som kommer tycka att du har valt fel, vad du än väljer för klänning!

• meandmylove

Klänningen är en helt underbar skapelse! Jag blir super avundsjuuuuuuuk!!! Vad du än gör byt inte!!!

• pulmonate

Denna klänningen är jätte vacker! Jag har själv tittat på den och en till av samma designer Jim Hjelm som har bar rygg. Du kommer se underbar ut i denna klänningen så vad du än gör så byt inte!!  Jag har inte börjat prova klänningar ännu men förhoppningsvis är folk lite mera hjälpsamma.

• jenniejummie

Den är ju heeeeelt fantastisk!!!

Bry dig inte om dina släktingar, lyssna på dig själv och skit i de andra. Det är ER dag och ni gör som ni vill med den. Om du så skulle vilja ha en jutesäck på dig så ska du skita i folks kommentarer, eller tystnad...!!

Du kommer bli världens vackraste brud!

Lycka till

Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!