• Annooo

Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
  • Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
  • baby freeze

Jättefin klänning!

Angående dina släktingar och vänner: Om du är osäker på vad deras reaktioner betyder, så varför frågar du inte bara vad de tycker och tänker?

• MsChevy

Den är ju underbar!!!!

Skit i vad du tror att andra tycker. Huvudsaken är att du är nöjd med din klänning!!! 

• Erika83
    Annooo skrev 2011-08-18 22:06:34 följande:

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
    Wow!!! Jättevacker ju! Är du förälskad i den så ska du självklart ha den o ingen annan. Solig
  • Trivia

Jättefin!
    Tycker också att du ska fråga dina släktingar och vänner rakt ut vad de tycker. Ibland tolkar man in så mycket i andras beteende som inte alls stämmer. De kanske tycker att den är jättefin?

• Sebastiána

TS. Klänningen sitter jättebra på dig och du passar hur bra som helst i den. Jag tycker att den är jättefin!!! Själv har jag tröttnat på allt det här axelbandslösa, men annars är den jättefin!

• lilly7

Skitsnygg klänning! Byt inte!!!

• MsChevy

Får man va nyfiken o fråga var du hittat den? Blev helt såld på den jag oxåGlad

• Mandala

Kanske knappt lönt att skriva något efter alla sidor med positiva kommentarer, men jag har nu lagt klänningen bland mina favoriter, även min blivande tyckte den var jättefin

Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!