• Soon Mrs Kamprad

Provuppsättning - vad tycker ni?

Tjejen som ska fixa mitt hår, smink och naglar på mig och mina tärnor kom hem till mig i götet och vi gick igenom allt i minsta detalj hur jag ville ha det och detta är resultatet. Jag är så väldans nöjd. Ville ha det lite halvt uppsatt bara. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?
  • ewaulrica
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-09-09 17:20:54 följande:

glömde ju lägga till bilden men här är den, såhär ska mitt hår se ut på min stora dag
    är det du på bilden? den där bilden sparade jag ner för typ 3 månader sen! :) fint är det iaf! ;)
  • 070831
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-10-28 12:16:18 följande:

070831: Jag skickar ett privat mail till dig!

Stjärnfall: Hon arbetar i stockholm med vet jag, hon åker ut i hela sverige och även norge/danmark har jag för mig.

okej jag väntar på meddelandet :d än så länge har ja ej fått något
  • scochjt

Jättefint! Kommer nog nåt en liknande :) kommer du ha nåt mer i håret såsom rösta, skadelistan?

• Hanna och Petter
    ewaulrica skrev 2011-10-28 19:07:47 följande:
    är det du på bilden? den där bilden sparade jag ner för typ 3 månader sen! :) fint är det iaf! ;)
    Tänke precis detsamma.... Hade med mig den bilden till min frisör den 1 okt och tror nog att jag sparade ner bilden långt tidigare..
  • Nikkita
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-10-28 12:16:18 följande:

070831: Jag skickar ett privat mail till dig!

Stjärnfall: Hon arbetar i stockholm med vet jag, hon åker ut i hela sverige och även norge/danmark har jag för mig.

Bara älskar din frisyr, har en massa olika bilder på liknande uppsättningar & letar efter någon som kn fixa den! Skulle du kunna skicka kontaktuppgifter till mig oxå? Vart bor hon någonstans, var det i sthlm?
  • Mariamilena80

Gud va skumt med denna bild var en av flera som jag hade som tips till  min frissa innan jag skulle gifta mig den 2 sep-2011 och den bilden är tagen i april -2011 ?? Vem äger då bilden??
    Såg nu att fler skrivit samma sak som mig....

Lägger upp bilden:

• ewaulrica
    Mariamilena80 skrev 2011-11-06 18:58:19 följande:
    Gud va skumt med denna bild var en av flera som jag hade som tips till  min frissa innan jag skulle gifta mig den 2 sep-2011 och den bilden är tagen i april -2011 ?? Vem äger då bilden??
    Såg nu att fler skrivit samma sak som mig....

Lägger upp bilden:

förmodligen inte hon på bilden ;) hon har nog bara gjort en liknande frisyr? eller så gjorde hon det i somras eller nåt? (för bilden ligger ju ute och som sagt, det var FLERA månader sen jag sparade ner den från google)
  • ewaulrica

eller så har hon helt enkelt dröjt med inlägget.. ;) hon kanske gjorde det i somras?

• Hanna och Petter

Varför vil man fejka en bild på sin uppsättning? Märkligt. Är det egentligen en frisör som försöker göra reklam för sig själv genom att låtsas vara en nöjd kund?

Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?