• Soon Mrs Kamprad

Provuppsättning - vad tycker ni?

Tjejen som ska fixa mitt hår, smink och naglar på mig och mina tärnor kom hem till mig i götet och vi gick igenom allt i minsta detalj hur jag ville ha det och detta är resultatet. Jag är så väldans nöjd. Ville ha det lite halvt uppsatt bara. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?
  • ewaulrica
    Hanna och Petter skrev 2011-11-07 20:50:43 följande:
    Varför vil man fejka en bild på sin uppsättning? Märkligt. Är det egentligen en frisör som försöker göra reklam för sig själv genom att låtsas vara en nöjd kund?
    verkar så.. skrivs pris, namnuppgifter på frisören och vad den kan göra med fetstil annars? verkar liiiite konstigt...tycker också det luktar lite smygreklam?  
  • Godis
    ewaulrica skrev 2011-11-08 09:04:30 följande:
    verkar så.. skrivs pris, namnuppgifter på frisören och vad den kan göra med fetstil annars? verkar liiiite konstigt...tycker också det luktar lite smygreklam?  
    Om det nu är smygreklam (det stinker reklam) så har personen lyckats ganska väl skulle jag vilja säga.... Dock så kan man konstatera att originalet är en bild från Usa. Borde ha varit en heads up med flygeln som står i bakgrunden, inte så ofta vi svenskar har en sådan i vårt vardagsrum Flört Jaja, nu har vi lärt oss något nytt och många härinne kommer ta med sig bilden som inspo till frisören....
  • ewaulrica

hoppas att den där Gizela kan göra håret så där snyggt också... så hon håller vad hon lovar hehe! ;)

• 070831

själv har jag långt hår så jag ska försöka hitta någon som jag skulle vilja ha för just nu vet jag inte så det blir väl googla :)

• Silketuss

Ojdå, det var riktigt fult gjort av tjejen som försökte göra reklam på det där sättet. Nu, när hon är avslöjad, antar jag att hon ångrar sig bittert, för hon har ju gjort bort sig riktigt ordentligt. Jag skulle aldrig anlita henne iaf. Hon har ju visat vad hon går för på det allra sämsta sättet man kan. 

Slutsats: man ska alltså akta sig för tjejen som påstås ha gjort den här frisyren, eftersom hon inte lyckas göra så bra uppsättningar att hon hittat en enda bild hon vill sätta ut, och som hon inte stulit från nätet. Glasklart!?

• ewaulrica

möjligheten finns ju fortfarande att det var FRISYREN (alltså vilken sorts frisyr som man har gjort) som man ville visa, och då behöver det ju egentligen inte betyda att det är just den personen (Mrs Kamprad) som är på bilden ;)

Fast å andra sidan fattar jag då inte vitsen med att låta folk berömma uppsättningen och säga att det var fint, och sen säga tack... ?? Obestämd (om det inte ens är man själv på bilden)

Och jag håller med, vill man göra reklam så lägg för 17 ut en bild på nåt eget ni gjort, så man kan bedöma efter det! :) (om det nu är så vill säga)

• Hanna och Petter
    ewaulrica skrev 2011-11-08 18:02:32 följande:
    möjligheten finns ju fortfarande att det var FRISYREN (alltså vilken sorts frisyr som man har gjort) som man ville visa, och då behöver det ju egentligen inte betyda att det är just den personen (Mrs Kamprad) som är på bilden ;)

Fast å andra sidan fattar jag då inte vitsen med att låta folk berömma uppsättningen och säga att det var fint, och sen säga tack... ?? Obestämd (om det inte ens är man själv på bilden)

Och jag håller med, vill man göra reklam så lägg för 17 ut en bild på nåt eget ni gjort, så man kan bedöma efter det! :) (om det nu är så vill säga)
    Men då borde hon cäl inte lagt till (C) och sitt namn över bilden som för att visa att det är hennes? Så att ingen "snor" den... 
  • Soon Mrs Kamprad

Jag har precis som på bilden, både färg och vi gjorde denna uppsättningen. Det var denna bilden jag hade med mig, jag har aldrig sagt att det är jag på bilden och när ni berömmer frisyren och färgen så är det vä klart att jag säger tack då jag själv kommer ha det sådär.

Och jag gör mer än gärna reklam både för hon som färgar mitt hår och hon som gör min uppsättning mär jag är så pass nöjd som jag är, tycker inte det är något fel med det. Men förlåt att jag inte skrev att det inte var jag på exakt den bilden.

• Soon Mrs Kamprad
    Silketuss skrev 2011-11-08 16:43:47 följande:
    Ojdå, det var riktigt fult gjort av tjejen som försökte göra reklam på det där sättet. Nu, när hon är avslöjad, antar jag att hon ångrar sig bittert, för hon har ju gjort bort sig riktigt ordentligt. Jag skulle aldrig anlita henne iaf. Hon har ju visat vad hon går för på det allra sämsta sättet man kan. 

Slutsats: man ska alltså akta sig för tjejen som påstås ha gjort den här frisyren, eftersom hon inte lyckas göra så bra uppsättningar att hon hittat en enda bild hon vill sätta ut, och som hon inte stulit från nätet. Glasklart!?

Varför var det fult av mig att rekomendera någon som gjort mig fin? Förstår inte vad det är jag är avslöjad med eftersom jag aldrig skrev att det var jag på bilden, men jag skrev ju såklart inte heller att det inte var jag. Hade som sagt med mig denna både till frisören som färgade håret på mig och till hon som gjorde frisyren och jag fick nästan exakt likadan färg och frisyren är densamma.
Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?