• Soon Mrs Kamprad

Provuppsättning - vad tycker ni?

Tjejen som ska fixa mitt hår, smink och naglar på mig och mina tärnor kom hem till mig i götet och vi gick igenom allt i minsta detalj hur jag ville ha det och detta är resultatet. Jag är så väldans nöjd. Ville ha det lite halvt uppsatt bara. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?
  • Soon Mrs Kamprad

Jag är inte insatt i vad hon har för utbildningar huvudsaken är att jag var fin i håret. Sen vad hon har på sin sida har väl ändå inte någonting med mitt hår att göra. Jag orkar ibte tjöta om detta mer nu. Jag bad om ursäkt ifall jag vilseledde er det är vad jag kan göra.

• Soon Mrs Kamprad

Ewaulrica: Jag la ut en bild som skulle visa hur jag kommer att ha mitt hår och ville höra andras åsikter. Varför ska jag ta från den hemsidan när det är som på bilden jag la ut som jag vill ha? Trodde denna sidan var till för att få inspiration osv inte en sida där man hackar på folk som bett om ursäkt för en bild som var vilseledande.

• Erin

Shit... Gud vad Ni håller på fortfarande trots att hon bett om ursäkt... Alla kan göra/skriva/agera fel men det innebär inte att Ni ska stå och hacka ner på en, en efter en... Jag tror att budskapet har kommit fram...
    LÄGG NER NU med en massa onödiga kommentarer... Detta är sååå typiskt tjejer..
    Lägg ner & gå vidare nu...

• Soon Mrs Kamprad

Tack jag uppskattar att du inte också hackar på mig

• ewaulrica
    Erin skrev 2011-11-09 15:46:16 följande:
    Shit... Gud vad Ni håller på fortfarande trots att hon bett om ursäkt... Alla kan göra/skriva/agera fel men det innebär inte att Ni ska stå och hacka ner på en, en efter en... Jag tror att budskapet har kommit fram...
    så du tycker inte att det är ok att diskutera otillåten/tillåten reklam, osv? Har hängt på BT rätt så länge och börjar bli van.. det handlar inte om att hacka på nån. Det är ett DISKUSSIONSforum och gillar man inte det så varsågod, läs inte! Jag skriver vad jag vill och "lägger även ner" när jag således vill.

Hursomhelst. Snygg frisyr iaf. Den har jag sparat ner själv för några månader sen! ;)
  • Erin
    ewaulrica skrev 2011-11-09 16:23:40 följande:
    så du tycker inte att det är ok att diskutera otillåten/tillåten reklam, osv? Har hängt på BT rätt så länge och börjar bli van.. det handlar inte om att hacka på nån. Det är ett DISKUSSIONSforum och gillar man inte det så varsågod, läs inte! Jag skriver vad jag vill och "lägger även ner" när jag således vill.

Hursomhelst. Snygg frisyr iaf. Den har jag sparat ner själv för några månader sen! ;)
    Det handlar inte om att inte kunna diskutera saker och ting, givetvis ska man kunna göra det. Men dem flesta här diskuterade ej på ett moget nivå, utan ifrågasatte allt fastän TS bad om ursäkt ett par ggr, ja då tycker JAG att man BÖR LÄGGA NER och inte hacka på en mer eller förlänga.
  • Silketuss
    Erin skrev 2011-11-09 15:46:16 följande:
    Jag har inte fått någon ursäkt för det hon skrev i sitt mejl till mig! Kan säga att det som står där gör att allt verkar ännu mer misstänkt, så jag anar verkligen ännu mer ugglor i mossen nu, än jag gjorde tidigare...och gjorde mitt första inlägg i tråden. Om man bryter mot reklamregler eller andra regler, ska man inte räkna med att folk står och stryker en medhårs, bara för att man kommer med halvdana ursäkter. Det enda som återupprättar förtroendet, är väl om det kommer upp flera, äkta bilder som visar exempel på vad denna Gizela åstadkommer med sina egna händer, ist för  lånade "inspirationsbilder" från cyberspace!

Blandar man ihop "mig" och "henne", är det verkligen misstänkt! Det är min åsikt, och den står jag för!!! 
  • Soon Mrs Kamprad

Jag ber om ursäkt för bilden och allt till ALLA som trott att det var jag på själva bilden när det jag egentligen ville visa var vilken frisyr och färg det var! Jag borde inte lagt ut bilden som jag sj hade som inspiration det har ni rätt i men tycker att det är oshysst av er att sitta och hacka på mig som att jag gjort något horribelt! Jag gjorde ett litet misstag, men det ger er ibte rätten att mobba!!!

• Silketuss
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-11-09 16:52:00 följande:
    Jag ber om ursäkt för bilden och allt till ALLA som trott att det var jag på själva bilden när det jag egentligen ville visa var vilken frisyr och färg det var! Jag borde inte lagt ut bilden som jag sj hade som inspiration det har ni rätt i men tycker att det är oshysst av er att sitta och hacka på mig som att jag gjort något horribelt! Jag gjorde ett litet misstag, men det ger er ibte rätten att mobba!!!
    Om du tycker att någon har mobbat, bör du anmäla detta. Jag tycker inte att någon har gjort det. Men alla har rätt att anmäla inlägg som de tycker strider mot sajtens regler. Gör man det, avgör moderator om någon gjort fel. Men jag tror att även du skulle behöva läsa igenom reglerna ännu en gång för att se vad som gäller, Soon Mrs Kamprad!
Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?