Soon Mrs Kamprad skrev 2011-11-09 11:40:10 följande:
Jag fick vattenstämpeln här på BT och jag ber som sagt om ursäkt ifall jag vilseledde er men som sagt så ÄR DET INTE JAG PÅ SJÄLVA BILDEN utan jag har bara likadan hårfärg och frisyren kommer att vara densamma. Vet någon hur man tar bort bilden så att jag kan klippa bort vattenstämeln? Eller kan man endast ta bort vattenstämpeln? (Är inte så insatt i sånt där)
Men varför säger du att
"detta är resultatet" och visar en bild som inte är på dig i så fall?
Varför inte visa en bild på det som faktiskt
var resultatet av provuppsättningen?
Jag har lite svårt att greppa det...
-Så här tänkte jag ha mitt hår-
eller
-Jag hoppas att mitt hår kommer att se ut så här-
då hade jag fattat att bilden inte var på dig. Men inte när du skriver att "du har varit och gjort en provuppsättning och så här blev resultatet" och sen lägger upp bilden.
Att du sen rekommenderar den som gjort provuppsättningen efteråt, där man ju då berömmer frisören baserat på bilden (på en frisyr hon inte gjort) är ju faktiskt falsk marknadsföring.
Om du vill ändra något i tråden så får du vända dig till moderatorerna. Dom kan hjälpa dig att ta bort bilden eller ändra i inläggen / ta bort inlägg eller hela tråden.
Jag har full förståelse för att det kan bli fel ibland. Men här ser inte jag något oavsiktligt fel, utan jag tycker att det är tydligt att det är gjort med avsikt just eftersom du har skrivit som du gjort och rekommenderat en frisör baserat på någon annans arbete...
Jag hoppas att jag har fel, men jag tror faktiskt inte det...