• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Flixon

Har pysslat lite med gästboken, det ska skrivas våra namn och datum på framsidan också, och så plats för ett foto. Inuti ska jag också markera plats för foton :)

• CoG

väldigt fint!

Sofie82 skrev 2013-02-28 11:19:34 följande:
    Nu har jag följt det här forumet ett tag och samlat idéer, så nu tänkte jag dela med mig av det som jag har fått klart.

Inbjudan: inuti har jag gjort som med bordsplaceringen, lila ram med transparent papper med texten på.
    Landade i allas brevlådor på Alla hjärtans dag.

Bordsplacering och servettring:

• SingingFantacia

Sevettringar och fler ska det bli.
  • dellelgarin

Jag håller på att masstillverka pom poms =) olika storlekar och dessa tre färger än så länge
  • FrökenMäkelä
    dellelgarin skrev 2013-03-07 10:18:55 följande:

Jag håller på att masstillverka pom poms =) olika storlekar och dessa tre färger än så länge
    Åh vad fina!

Är det dyrt och tillverka dem själva? Är så sugen på ha sånna och köpa i Sverige är dyrt, Ebay lite billigare.
  • dellelgarin
    FrökenMäkelä skrev 2013-03-07 10:56:27 följande:
    Åh vad fina!

Är det dyrt och tillverka dem själva? Är så sugen på ha sånna och köpa i Sverige är dyrt, Ebay lite billigare.
    Nej inte dyrt om man hittar billiga silkespapper , det är väldigt enkelt oxå men lite pyssligt, tror jag har betalat 500: och då har jag köpt 300 ark i olika färger, om jag bara gör pom poms så tror jag det räcker till typ 90 stycken , men så många skall jag nog inte ha  =) men då kostar de ju (med snöre) typ mindre än en tia styck men som sagt, man får öva på ett par innan man får upp tekniken, jag har kastat de två första :)
  • Juli2013

Jag köpte någorlunda billigt på tradera, jag tror det är en sådan ständig annons. Förstås billigare att göra själv men de var snygga och välgjorda, känner mig ändå nöjd med köpet :) köpte sex st.

• Juli2013

...och pysslar med så många andra saker så jag fick lite välja bort pomponser. Men jättefina de du har gjort!!

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)