GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Super fina!
Väldigt eliant. Det ser riktigt exklusivt ut.
=D
Super fina!
Väldigt eliant. Det ser riktigt exklusivt ut.
=D
Nu har jag läst igenom den här tråden, vilken insperation! Nu kliar det riktigt i fingrarna!
Jätte fin bok! =D
Har ni gjort den helt själva, med pärmen och inlagorna?
Eller köpte du en "färdig" bok som ni dekorerade?
Jätte fin bok! =D
Har ni gjort den helt själva, med pärmen och inlagorna?
Eller köpte du en "färdig" bok som ni dekorerade?
Tack för all info! =D
Jag sitter och håller på aoch ritar en sagobok om hur vi träffades och vårt gemensammaliv. Sagan kommer att avslutas med att vi gifter oss.
Har funderat och funderat hur jag ska få till själva boken. Det hade varit roligt med en "hard cover" så att säga.
Du får skicka den till ett bokbinderi.
Tack för all info! =D
Jag sitter och håller på aoch ritar en sagobok om hur vi träffades och vårt gemensammaliv. Sagan kommer att avslutas med att vi gifter oss.
Har funderat och funderat hur jag ska få till själva boken. Det hade varit roligt med en "hard cover" så att säga.
Vet du hur mycket det kan kosta?
Vart hittar man en sådan?
Tack för all info! =D
Du får nog googla och kolla runt lite.
man kan tydligen binda egna böcker och beställa material till det också
http://se.kluutti.fi/?n=19884&PRISER