• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • johannaochdennis

Åhhh tusen tack för all inspiration ni ger allihop!!! Jag som verkligen inte är någon pyssellmänniska, blir jätte pyssellsugen när jag ser era fantastiska ting! Så idag fick jag mig ett ryck och knåpade ihop 2 olika ljuslyktor, thank god for barnmatsburkar! ;)

• Doofie
    Juli2013 skrev 2013-02-09 23:04:27 följande:
    Hej alla pysslare! Vad kallas den här typen av snöre, och, var kan man köpa det...? tack!

Finns även på Granit om du har tillgång till den affären.
    Köpte en grövre variant (ser ut att vara ungefär samma som på bilden) en rulle på 1kg (konstigt att det inte uppges i meter :P ).
  • Juli2013

Åh det ska jag kolla! Jag vill ha lite grövre, och jag har faktiskt närmare till granit än till biltema :) Tack!

• lordoz

Väggdekorationer.. Ska fixa hjärtan som är stora silver/små röda med... Ska ha ett par hundra av dessa och sätta överallt på väggen i entrén...

Stolsdynor. Ska bli 25 av varje som vi kan ha på de hårda trästolarna. Blev lite konstig färg på fotot.. Virkar knytbanden, så har 52 sådana band kvar att virka... (2 till varje stolsdyna)

• Burre

Lite från oss än så länge...

För våra "gift cards"... :)

Sugrör till baren med egen gjorda "mini vimplar", flera randiga kommer göras (enbart ett sidenband knutet)

• Linnea89
    Burre skrev 2013-02-11 14:05:09 följande:

Lite från oss än så länge...

För våra "gift cards"... :)

Åh vilken fin "fågelbur"! Får man fråga var du hittat den? :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)