• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Chicita
    Linnea89 skrev 2013-02-12 10:51:51 följande:
    Åh vilken fin "fågelbur"! Får man fråga var du hittat den? :)
    Jag har sett precis en sån på Jotex förut.
    Men nu hittar jag bara dessa:

www.jotex.se/ellos/fagelbur/381165&Nao=54&Ns=RankValue5|1

www.ellos.se/zara-home/zara-home-bur-belen/401798&Ns=RankValue3|1&Nao=10

www.ellos.se/zara-home/zara-home-bur-hexi/401799&Nao=25&Ns=RankValue3|1

www.ellos.se/zara-home/zara-home-bur-belinita/401797&Nao=32&Ns=RankValue3|1

• fayefaye
    Linnea89 skrev 2013-02-12 10:51:51 följande:
    Åh vilken fin "fågelbur"! Får man fråga var du hittat den? :)
    Har också köpt en sån på gekås, i oktober/november var det. Vet inte om den finns kvar..
  • xMariax

Jag har än så länge inte kommit igång ordentligt.. Men idag satt jag och min tärna och fixade i ordning denna; en anteckningsbok för bröllopet där jag och min blivande man planerar att skriva ner checklista, inbjudna personer, allt vi handlat med priser etc etc..

• fayefaye
    xMariax skrev 2013-02-12 23:06:54 följande:
    Jag har än så länge inte kommit igång ordentligt.. Men idag satt jag och min tärna och fixade i ordning denna; en anteckningsbok för bröllopet där jag och min blivande man planerar att skriva ner checklista, inbjudna personer, allt vi handlat med priser etc etc..

Vilken fin bok!
  • ThereseV

Nu har jag pysslat ihop en liten prototyp till tärn-/toastmadam-present. Texten och layout är bara ihopslängd så den ska ändras lite och jag ska ha annat papper och använda en riktig håltagare när jag gör den riktiga:P 
    Men jag kan inte bestämma mig för hur jag ska ha bandet, och om jag ska stansa ut ett hål i locket (täckt av plast) 

• Chicita
    ThereseV skrev 2013-02-12 23:42:01 följande:
    Men jag kan inte bestämma mig för hur jag ska ha bandet, och om jag ska stansa ut ett hål i locket (täckt av plast) 
    Jag tycker att insidan ser riktigt bra ut (kanske annat papper då, men layouten var det inget fel på)

Angående banden så skulle jag limmat fast banden på insidan, täckt med ett snyggt papper och sen knutit på utsidan så att bandet alltid sitter där det ska, även om man öppnar asken (ja man knyter ju inte de band som sitter på bottendelen av asken om man sätter några där alls Flört men du förstod förhoppningsvis vad jag menade)
  • FrökenMäkelä
    ThereseV skrev 2013-02-12 23:42:01 följande:

GUD VAD FINT!!!!!
    Denna utformningen var helt klart finast och vilken känsla av lyx med så mycket band!
    Tycker inte du behöver ändra på texten eller layouten. Är superfint redan som det är.
  • stormhelen
    xMariax skrev 2013-02-12 23:06:54 följande:

Jätte fin bok! =D

Har ni gjort den helt själva, med pärmen och inlagorna?

Eller köpte du en "färdig" bok som ni dekorerade?

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)