GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Linnea89 visst är den fin! Jag köpte min på Gekås Ulllared för typ 99kr om jag inte är heeeelt ute och cyklar gällande pris! Vet ej om de finns kvar där, men annars hittade jag denna sida där dom finns www.k-m.se/sv/for-hemmet/1792-fagelbur-set.html kram
Nu är min blogg uppdaterad med diverse bröllopspyssel:
www.skapatavfrida.blogspot.com
Jag har än så länge inte kommit igång ordentligt.. Men idag satt jag och min tärna och fixade i ordning denna; en anteckningsbok för bröllopet där jag och min blivande man planerar att skriva ner checklista, inbjudna personer, allt vi handlat med priser etc etc..
Nu har jag pysslat ihop en liten prototyp till tärn-/toastmadam-present. Texten och layout är bara ihopslängd så den ska ändras lite och jag ska ha annat papper och använda en riktig håltagare när jag gör den riktiga:P
Men jag kan inte bestämma mig för hur jag ska ha bandet, och om jag ska stansa ut ett hål i locket (täckt av plast)
Jätte fin bok! =D
Har ni gjort den helt själva, med pärmen och inlagorna?
Eller köpte du en "färdig" bok som ni dekorerade?